VISOKO U Fondaciji „Arheološki park: Bosanska piramida Sunca“ sumirali sezonu

Posjeta 60.000 turista sa šest kontinenata

Iz godine u godinu ovaj gradić dolazi na desetine hiljada ljudi iz cijelog svijeta

N. Smajović
09.12.2019 21:27

U timu Fondacije bilo oko 75 stalnih i sezonskih uposlenika

Foto: N. Smajović

Od grada bez turizma i turističkih atrakcija Visoko se za 15 godina istraživanja prvih evropskih piramida pozicioniralo kao jedno od glavnih središta naše zemlje.

Iz godine u godinu ovaj gradić posjećuju desetine hiljada ljudi iz cijelog svijeta, a i 2019. nije bila izuzetak.

Vodička služba

- Sezona koja je na izmaku najbolja je do sada jer smo imali 60.000 turista sa šest kontinenata. Ono što nas posebno raduje je da su to sada gosti koji u Visokom i našoj zemlji ostaju po nekoliko dana, za razliku od ranije, kada su to bili tranzitni turisti. S dva ili tri smještaja prije nekoliko godina ove godine Visoko je na stranici Booking zastupljeno s više od 200 smještajnih kapaciteta, što samo za sebe govori o turističkoj ekspanziji - ističe Semir Osmanagić, direktor Fondacije „Arheološki park: Bosanska piramida Sunca“.

  • Najviše zainteresirani za tunele
    Najviše zainteresirani za tunele Foto: N. Smajović

I Fondacija se iz godine u godinu širi, pa je stalnih i sezonskih uposlenika bilo oko 75. Tu je i vodička služba u kojoj su zastupljeni mahom mladi ljudi, studenti.

Tokom ove godine nastavljena je i dobra saradnja s Gradom, Zeničko-dobojskim kantonom, kao i Zavičajnim muzejom. Skupština ZDK Osmanagiću je uručila plaketu za razvoj turizma.

Sjajni rezultati

Istraživanja su i ove godine donijela sjajne rezultate.

- Otkrili smo ulaze u tri nove prahistorijske podzemne mreže, čime se broj ulaza povećao na šest, a dužina očišćenih i dostupnih tunela na 3.000 metara. I naučna snimanja koja smo imali potvrdila su tezu da su bosanske piramide energetske mašine, a mjerenja u novim i postojećim tunelima i dalje pokazuju sjajne rezultate, koji imaju ogromne beneficije po ljudsko zdravlje, ali i molekularnu strukturu vode i hrane. Nema sumnje da su bosanske piramide postale svjetski brand zahvaljujući ogromnom interesu vodećih svjetskih medija, a pozitivna priča iz srca BiH mijenja i imidž naše zemlje - kaže Osmanagić.

Komentari

NA VRH