SAVJETI Svako od nas se iznervira kada vaga pokaže kilogram više

Sedam grešaka zbog kojih se gojimo, a koje svako od nas pravi prije nego što legne

Postoji nekoliko svakodnevnih malih, ali veoma podmuklih, grešaka koje trebamo da imamo na umu

Avaz.ba
02.02.2019 19:50

Mršavljenje je jedan od najvažnijih ciljeva mnogima

Foto: Ilustracija

Mršavljenje je jedan od najvažnijih ciljeva mnogima, a uz to je jedna od najtežih stvari za uraditi jer mnogo toga treba imati na pameti kada krenete put idealne kilaže. 

Često iz fokusa gubimo male stvari koje nam se čine sitnicama, a koje upravo najviše koče naš proces mršavljenja. Postoji nekoliko svakodnevnih malih, ali veoma podmuklih, grešaka koje trebamo da imamo na umu prije odlaska na spavanje, ako ne želimo da nas ponovno mjerenje baci u depresiju.

Kasne užine

Bez obzira na to koliko ste pojeli hrane tokom dana, ljudsko tijelo uvijek žudi za hranom tokom noći. Koliko god bilo zadovoljavajuće da pojedete nešto tokom noći, mnoga istraživanja su pokazala da grickanje tokom noći vodi gojenju. Bolje je da pojedete obilniji obrok oko šest sati kako biste izbjegli glad tokom noći. 

Ispijanje kafe pred odlazak na spavanje

Neki ljudi uživaju u kafi prije nego odu na spavanje, ili im samo prija topli napitak. Ta šoljica tople kafe može da vas baci u gojaznost. Bolje popijte topli biljni čaj, mlijeko ili vodu umjesto kafe. 

Ne spavate dovoljno

Dok su dijeta i vježbanje dva glavna uvjeta za dobar izgled, postoji još jedan faktor koji često zaboravimo. Dovoljno sna može da pomogne vašem tijelu da efikasnije i lakše održava težinu, dok nedostatak sna izaziva gojenje. Naučnici preporučuju sedam do osam sati sna svakog dana. 

Nedovoljno fizičke aktivnosti

Tijelo koristi kalorije i rezerve masti kako bi proizvelo neophodnu energiju za kretanje tijela i druge funkcije. Bez dovoljno fizičke aktivnosti, dodatne kalorije i skladištenje masti dovodi do povećanja tjelesne težine. Čak i par laganih vježbica prije spavanja može da vam pomogne u mršavljenju.

Upotreba gedžeta prije spavanja

Istraživanja su pokazala povezanost električnih aparata sa gojaznošću. Većina električnih uređaja emituje plavo svijetlo koje izaziva nedostatak sna i remeti prirodnu proizvodnju melatonina, hormona koji pomaže redovno spavanje. Važno je da se držite podalje od kompjutera, televizora i telefona najmanje nekoliko sati prije nego legnete da spavate. 

Kasno ustajanje

Naučnici su otkrili da izloženost sunčevoj svjetlosti ranije u toku dana utiče na smanjenje indeksa tjelesne težine. To znači da spavanje može i da povećava našu masu i dovede nas u opasnost od gojaznosti. Preporučuje se da se ranije budimo i uhvatimo prve zrake sunca. Čak 20 do 30 minuta više sunca ujutru može da doprinese boljem izgledu. 

Okruženi ste pogrešnim bojama

Boje imaju poseban utjecaj na naše raspoloženje i emocije. Na primjer, narandžasta i crvena čine da se osjećamo puni energije, ali i da osjećamo glad. Ukoliko ste okruženi ovim bojama onda su vam šanse da se prejedate nezdravim grickalicama daleko veće. Sa druge strane, plava boja je ta koja nas opušta i smanjuje osjećaj gladi.

Oglasi

NA VRH