KLASICI

Levi's najavio povratak širih nogavica

Trend širokih i ležernijih krojeva trenutno zastupljen i u dizajnu drugih odjevnih predmeta

Široki modeli su bili zastupljeni devedesetih. ILUSTRACIJA

A. F.

30.1.2021

Kompanija Levi's najavila je kako će 2021. godinu obilježiti povratak širokog dizajna kada je riječ o farmerkama, a da uski modeli koji su obillježili prethodne godine polako odlaze u prošlost.

Kako su naveli iz kompanije, potrošači trenutno žele što udobniju odjeću, a Levi's je zbog toga spreman upustiti se u avanturu izrade različitih modela tzv. "vrećastih" modela farmerki. Direktor kompanije Chip Bergh najavio je kako Levi's trenutno prilagođava svoje pogone novim trendovima.

- Mislim da nekako predvodimo industriju kada je riječ o ovom trendu. Nove farmerke su mnogo 'šire' nego što su bile farmerke prošle sezone. Ovi modeli već se nalaze u našim prodavnicama i dostupni su i za muškarce i za žene - rekao je Chip Bergh.


Vrećaste farmerke ponovo u modi. ILUSTRACIJA

Bergh je također izjavio kako je trend širokih i ležernijih krojeva trenutno zastupljen i u dizajnu drugih odjevnih predmeta.

Pored Levis'a, nove modne trendove prepoznale su i druge kompanije iz modne industrije. Američki brend JNCO iz Los Angelesa ponovno je u prodaju pustio svoje poznate modele farmerki sa širokim nogavicama koje su bile naročito popularne tokom devedesetih godina 20. stoljeća.

Trend širokih i ležernijih krojeva trenutno zastupljen i u dizajnu drugih odjevnih predmeta. ILUSTRACIJA

- Iako je pandemija koronavirusa negativno utjecala na rad mnogih brendova, prodaja ovih modela farmerki zabilježila je rast. Farmerke sa širokim nogavicama imaju kultni status i udobne su, a to je ono što ljudi trenutno traže - rekla je Camilla Revah, potpredsjednica kompanije.

Ipak, promjena stila i uvođenje novog-starog dizajna, bar kada je riječ o Levi'su, nije bila dovoljna da kompanija ostvari bolje rezultate prodaje u ovom periodu.

Pandemija koronavirusa i dalje se osjeti na rezultatima svih kompanija pa tako i u rezultatima modnog giganta čija je prodaja pala za 12 posto u posljednjem kvartalu 2020. godine, što je uzrokovalo i pad dionica ove kompanije.

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.