ISTRAŽIVANJE

Muškarci se nakon šest minuta priče sa ženom "isključe"

Ono što je možda najinteresantnije je to da i muškarci i žene radije povjeravaju osjetljive informacije najboljim prijateljima nego svom partneru

Žene, za razliku od muškaraca, najviše vole da razgovaraju o vezama i muško-ženskim odnosima. ILUSTRACIJA

A. F.

18.6.2022

Prosječan muškarac može da izdrži oko šest minuta ženinog “trabunjanja” o tome kako je kuhala ručak, kako se osjeća i slične stvari, a u razgovoru s drugarima o sportu ili seksu, može da izdrži čitavih 15 minuta.

Više od pola muškaraca priznalo je da “imaju selektivan sluh”, odnosno, da ne znaju da slušaju.

Međutim, razgovor s drugarima im ne predstavlja problem, a najpopularnije teme među pripadnicima jačeg pola su sport, filmovi i seks.

Istraživanje sprovedeno na 2.000 ljudi otkrilo nam je još neke zanimljivosti, kao na primjer, da žene, iako generalno duže i pažljivije slušaju, takođe duže izdrže u razgovoru s drugaricama nego sa svojom boljom polovinom.

Žene, za razliku od muškaraca, najviše vole da razgovaraju o vezama i muško-ženskim odnosima.

Žene koje žele da privuku pažnju svojih muževa nikako to ne bi trebalo da pokušavaju dok oni gledaju utakmicu, vrte kanale ili isprobavaju novu aplikaciju.

Muškarci u prosjeku četiri puta sedmično “izignorišu” svoje žene u trenutku kada to baš i nije najpametnije.

Svaki muškarac će se najverovatnije isključiti iz razgovora ako se priča o nekome koga ne poznaju ili o nečemu u šta se ne razumiju, kao na primjer, o kolegama s posla ili o novoj modi.

Takođe, biće podjednako nezainteresovani ako je tema horoskop ili nešto što je njegova supruga vidjela na Fecebook-u.

O tome koliko ovakvo ignorisanje nije pametno govori i činjenica da 55 posto žena obično započinje ovakve razgovore kako bi testirale partnera da li sluša ili ne, a najbolji pokazatelj da muškarac ne sluša je to što mu treba previše vremena da odgovori.

Više od petine muškaraca je priznalo da prilikom telefonskog razgovora s partnerkom istovremeno surfuju internetom ili gledaju utakmicu.

Ono što je možda najinteresantnije je to da i muškarci i žene radije povjeravaju osjetljive informacije najboljim prijateljima nego svom partneru.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.