VIJESTI

Cambridge licencirani programi za lidere novog doba

Sponzorisani tekst

20.9.2017

Današnje poslovanje može se opisati kao niz problema koji rješenja zahtjevaju u što kraćem roku. Neki su prosti i lako ih rješavate, dok drugi zahtjevaju plan i kompleksna rješenja. Rješavanje problema spada u svakodnevne aktivnosti menadžera projekata, a i za jednu i za drugu vrstu problema važan je analitičan, cijelovit pristup. Pitanje je − kako ga usvojiti? 

Prema istraživanjima Anderson Economic Group, do početka 2017. godine trebalo je da se otvori 1,5 miliona radnih mjesta za menadžere projekata. S obzirom na potrebnu širinu znanja, kažu istraživači, za zaposlenje se nesertifikovani kandidati u budućnosti neće uzimati u obzir.

Šta je analitičan pristup i zašto je važan?

Henri Kajzer, tvorac moderne brodogradnje, rekao je: „Problemi su mogućnosti u poslovnom odjelu.” Tako im treba i pristupati. Prvo − uočite problem i definišite ga, zatim ga razložite i uprostite, potom sagledajte mogućnosti za njegovo rješavanje i, na kraju, primjenite rješenje. Kada problem pravilno razložite, sve je jednostavno, ali mnogo češće ne bude tako. Određene greške u svakom od ovih koraka svi pravimo, pa i rješenja izgledaju udaljenije i nedostupnije.

To se dešava jer svaki od ovih „stupnjeva” podrazumjeva i niz drugih radnji koje čitav proces olakšavaju i osiguravaju pronalaženje pravog rješenja. Sposobnost postupnog rješavanja problema danas se provjerava već na razgovoru za posao.

Zato, uzmite dah i razmislite prije nego što date odgovor. Poslodavcima nije toliko važno da li ste do rješenja došli samostalno ili kroz timski rad, oni žele da znaju da li ste problemu pristupili analitično. Ako vam nijedan ključni element nije promakao, onda je i rješenje dobro.

Bilo da ste na izvršnoj ili operativnoj poziciji, ukoliko vaš pristup omogućava brže rješavanje problema, upravo je ta analitičnost ono što će vas pogurati na višu poziciju. Zato se analitičko mišljenje danas izučava na svim vodećim univerzitetima, bez obzira na osnovni smjer studiranja, jer nema nauke u kojoj analitičnost nije neophodna.

Naravno, kada govorimo o obrazovanju mnogo je različitih mišljenja i pristupa. Posljednje što vam treba je gubljenje vremena na program koji ne daje rezultate. Jedan od univerziteta koji stimuliše analitičnost kod studenata jeste Cambridge.

Tako i Cambridge poslovni program, dostupan u Sarajevu, kombinuje ključne elemente različitih ekonomskih „nauka”. Planiranje, marketing, prodaja, pregovaranje, računovodstvo i liderstvo samo su neke od njih. Prosječna plata ovih menadžera prema portalu plata.ba iznosi od 1200 do 2000 KM.

Svoja višegodišnja znanja i iskustvo Univerzitet je ponudio kao jedinstven jednogodišnji program koji ima ideju stvaranja novih lidera. Naravno, analitičnost kroz sveobuhvatna komplementarna znanja treba da nauči svoje polaznike da pravilno izaberu pristup, u zavisnosti od problema. A to je ono što će se od njih zahtjevati na novom poslu.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.