PROMOCIJE Premium paštete Mesne industrije „Ovako“

Edin Džeko novo zaštitno lice brenda Perfetta

Iduće godine slave 20 godina poslovanja

Avaz.ba
06.09.2018 11:24

Foto: Sa izuzetno uspješne promocije

U predivnom ambijentu hotela „Austrija&Bosna“ održana je pres-konferencija povodom promocije reklamnog spota za premium brend Perfetta pašteta Mesne industrije „Ovako“, čije je novo zaštitno lice Edin Džeko.

Reklamni spot

Projekt, odnosno brend Perfetta, od izuzetnog je značaja za „Akova Grupaciju“. Iako se na tržištu pojavio ne tako davno, brend Perfetta za kratko je vrijeme doživio nevjerovatnu ekspanziju na bh. tržištu, ali i u regionu.

Za samo dvije godine plasirane su dvije velike kampanje. Zaštitno lice prve kampanje bila je najveća regionalna muzička zvijezda Dino Merlin.

- Reklamni spot za kampanju koja je i razlog okupljanja snimio je ne samo naš najpoznatiji fudbaler nego, slobodno mogu reći, i najpoznatiji Bosanac i Hercegovac u svijetu, Edin Džeko. Sama činjenica da se Edin Džeko, pored poziva svjetskih kompanija, odlučio za brend Perfetta govori dovoljno o ozbiljnosti i kvaliteti ovog bh. proizvoda - kazala je Emina Džafić, kreativna direktorica MI „Ovako“.

Tarik Mutevelič, generalni menadžer Mesne industrije „Ovako“, zahvalio je svim konzumentima kojima su proizvodi MI „Ovako“ prvi izbor, navodeći da bi bez njih sve ovo bilo nemoguće.

Perfetta pašteta je proizvod na čijem se razvoju radilo više od dvije godine, a čiji sastojci dolaze isključivo s domaćih farmi koje se nalaze širom BiH. Za veoma kratko vrijeme proizvod je uspio osvojiti 30 posto tržišnog udjela.

- Iduće godine slavimo 20 godina poslovanja i drago nam je da imamo Edina Džeku, koji je naš najbolji sportista i najreprezentativniji ambasador BiH u svijetu. Mi smo lider u mesoprerađivačkoj industriji i imati Dijamanta za zaštitno lice dovoljno govori o ozbiljnosti posla i proizvoda iz naših pogona - kazao je Nedžad Biberović, menadžer izvoza MI „Ovako“.

Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor marketinške agencije „Fabrika“, koja je realizirala spot s Edinom Džekom za Perfettu, medijima se obratio na originalan način na italijanskom jeziku, u želji da novinarima približi ideju za realizaciju spota koji će brzo osvojiti srca gledaoca u BiH, ali regionu. 

- Kada smo krenuli u realizaciju spota, prvo što smo gledali jeste da bude na italijanskom jeziku, koji Edinu predivno leži. U šali smo skontali da ćemo cijelu stvar sa spotom za Perfettu ispričati na italijanskom. Snimanje smo radili cijeli dan. Da naglasim da slične projekte radimo i s velikim imenima širom bivše zemlje, a Edin je pokazao strpljivost, profesionalnost i pozitivnu energiju. Bio je voljen i kada igra, ali i prilikom realizacije i snimanja spota. Andiamo mangiare, Džeko (idemo jesti, Džeko, ita.) - našalio se Hadžihalilović, što je kod novinarima primljeno sa simpatijama.

Uspješna kompanija

Na kraju druženja s medijima, koji su na konferenciju stigli u velikom broju, Edin Džeko govorio je o saradnji s ovom uspješnim kompanijom.

- Drago mi je da sam zaštitno lice najkvalitetnijeg bh. brenda, koji se zove Perfetta. Bilo mi je zadovoljstvo raditi s divnim ljudima. Svi su mi oni omogućili da budem opušten. Iskreno, prilikom snimanja spota nisam se umorio i drago mi je da je na kraju ispalo sve kako treba. Kada sam se uvjerio u kvalitet ovog proizvoda, dogovorili smo se za manje od pet minuta. Nadam se da ćemo ovaj brend podići na još viši nivo - naglasio je Dijamant.

Potpuno drugačiji od dosadašnjih

Odmah po potpisivanju ugovora, prisutni su imali priliku pogledati spot s Džekom. Prema reakcijama novinara, video je realiziran na potpuno drugačiji način od mnogih dosadašnjih. Osim toga, upriličena je i degustacija novog okusa Perfetta paštete – Perfetta pikant, koja će se na tržištu naći u oktobru.

NA VRH