Euro-Asfalt – uspješna svjetska priča

Tuneli, mostovi, putevi – oni ih prave

Njihove reference prepoznate su u svijetu, radove izvršavaju po najvišim standardima, nerijetko i prije zadanih rokova

Sponzorisani tekst
25.04.2019 06:33

Sa više od 700 stalno zaposlenih radnika te brojnim projektima širom svijeta na kojima su ostavili svoj pečat, bosanskohercegovačka kompanija Euro-Asfalt godinama je lider građevinske branše, ne samo u našoj zemlji, već i u regiji. 

Samo u ovom trenutku, njihovi su radnici tunelima, mostovima, vijaduktima, cestama, zgradama u Nemačkoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori, domovini ostavljaju svoj trag. Trag je već ostavljen na aerodromima, stadionima, poslovnim i stambenim zgradama u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, Libiji, Iraku, Albaniji.

Osvajanje hrvatskoga tržišta

Euro-Asfalt nije samo kompanija koja gradi, već je kompanija koji investitorima i poslovnim partnerima nudi full service – od ideje, preko projektiranja do izvođenja radova.

Njihove reference prepoznate su u poslovnom svijetu, radove izvršavaju po najvišim svjetskim standardima, nerijetko i prije zadanih rokova. Jedan takav primjer je nedavna predaja završene trase auto ceste Draženci – Gruškovje u Republici Sloveniji pola godine prije isteka ugovorenog roka.

Sa partnerom iz Slovenije, kompanijom Kolektor Koling, Euro-Asfalt je izabran za izvođača na projektu "Razvoj multimodalne platforme u Luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata".

Iza kompliciranog naziva projekta krije se jedna od pet faza kojima grad Rijeka u potpunosti rekonstruira uže središte grada, odnosno luku Rijeka te unapređuje prometnu povezanost luke sa prometnim pravcima prema Rijeci.

Naručitelji, HŽ Infrastruktura i Lučka uprava Rijeka, finansiraju ovaj projekt sa 85% sredstava iz evropskih fondova.

Euro-Asfalt u projektu sudjeluje na dijelu koji obuhvaća rekonstrukciju postojećeg željezničkog tunela u dužini od 420 m. Tunel koji je gradila austro-ugarska inženjerija početkom 20. stoljeća potrebno je proširiti na dva kolosijeka kako bi se luci omogućilo kvalitetnije manevriranje prilikom ukrcaja robe na željeznicu.

Projekt je kompliciran jer je tunel praktično u samoj gradskoj jezgri i prolazi ispod stambenih blokova sa vrlo malim nadslojem terena. Radovi su započeli sredinom prošle godine, a ugovorni tok je 24 mjeseca.

Euro-Asfalt je odabran za izvođača radova na rekonstrukciji državne ceste u Karlovcu te se uskoro očekuje potpisivanje ugovora za ovaj projekt. Kompanija je dala i najpovoljniju ponudu za izgradnju obilaznice grada Pazina u Istri.

Tuneli koji spajaju

U Crnoj Gori, Euro-Asfalt je angažiran na nekoliko velikih projekata. Izgradnja i rekonstrukcija 14 kilometara duge trase na relaciji Lubnice – Jezerine (lokalitet Berane – Kolašin) na kojoj se nalazi i gotovo tri kilometra dug tunel te rehabilitacija kosina na željezničkoj pruzi Vrbnica – Bar, samo su neki od projekata za koje im je ukazano povjerenje u ovoj zemlji.

Kada govorimo o gradilištima u našoj zemlji, gotovo da nema regije gdje se ne nalaze njihove mašine. Samo u ovom trenutku, ne spominjući auto i magistralne ceste, njihovi inžinjeri rade (u različitim fazama) na čak četiri tunela – Pečuj i Ričice kod Zenice, Hranjen kod Goražda te skoro kilometar dug tunel Žaba. Tunel Žaba je dio projekta čiji je cilj izgradnja ceste koja će spojiti Neum i Stolac.

NA VRH