PROMO

Zbog velikog interesovanja produženo trajanje projekta Zdravoljupci, nove količine plišanaca stižu u Konzum

Sponzorisani tekst
21.06.2019 09:16

Zdravoljupci

Foto: Konzum

Euforija za Zdravoljupcima iz dana u dan se povećava, iako je još početkom juna završeno sakupljanje naljepnica koje su omogućavale kupovinu plišanih igračaka po promotivnim cijenama u Konzum prodavnicama. Zbog ogromne potražnje, u Konzumu su odlučili produžiti trajanje projekta do 30.06.

 „Svakodnevno nam se javljaju kupci koji su sakupili dovoljan broj naljepnica, ali nisu stigli kupiti Zdravoljupca. Ogromna je potražnja jer veliki broj kupaca sakuplja cijeli set Zdravoljubaca koji obuhvata sedam različitih likova voća i povrća, te kako bismo izašli u susret svim kupcima, odlučili smo produžiti period za kupovinu plišanaca do kraja juna. Naručili smo nove količine koje će su dostupne u prodavnicama“ - poručuju iz Konzuma.

Do sada je prodaja Zdravoljubaca premašila sva očekivanja, a prodato je više od 100.000 komada plišanaca. U posljednjim danima, prodaja doseže čak i do nevjerovatnih 4.000 komada dnevno. Iako je Konzum već dopunjavao svoju ponudu sa dodatnim neplaniranim količinama, bilo je neizbježno i dodatno produženje projekta uz nove količine, kako bi svi kupci u konačnici bili zadovoljni.

„Želimo se zahvaliti svim našim kupcima na nevjerovatno pozitivnim reakcijama. Obzirom na veliku rasprostranjenost Konzumove maloprodajne mreže koja broji više od 160 prodavnica, distribucija Zdravoljubaca u sve prodavnice bi zahtijevala dodatno čekanje na kupovinu, pa smo odličili nove količine rasporediti u dio mreže od 70 prodavnica. Odabir prodavnica smo napravili tako da Zdravoljupci budu dostupni u bar jednoj od prodavnica u svakom od gradova gdje Konzum posluje. Pozivamo kupce da prije odlaska u kupovinu provjere na web stranici www.konzum.co.bau kojoj njima najbližoj prodavnici mogu potražiti Zdravoljupce“ – dodaju iz Konzuma.

Podsjetimo, veseli likovi voća i povrća - Brokula Roko, Češnjak Oli, Patlidžan Tobi, Mrkva Maki, Banana Beti, Jagoda Lola i Kruška Keli imali su za cilj promociju zdravih prehrambenih navika kod mališana. Poznati trgovački lanci širom Evrope doprinijeli su nevjerovatnoj globalnoj popularnosti ovih plišanaca, a Konzum je prvi trgovački lanac koji je Zdravoljupce doveo u Bosnu i Hercegovinu. Projekat ima i humatirani karakter jer je Konzum dio sredstava od prodaje donirao dječijim domovima u Sarajevu, Tuzli, Banja Luci i Međugorju.

NA VRH