PROMO U susret AUDI B2B RUN utrci

Alex Vaszi: Fizička aktivnost najvažniji je faktor koji Vas i Vašu kompaniju održava svježom i zdravom

Sponzorisani tekst
23.07.2019 13:30

Alex Vaszi

Foto: Audi B2B Run

Treća sezona AUDI B2B RUN utrke, najvećeg okupljanja uposlenika bh. kompanija, održat će se u Sarajevu 26.09.2019. godine. Vilsonovo šetalište biće i ovoga puta mjesto okupljanja brojnih timova kompanija iz privatnog i javnog sektora, koji će uzeti učešće na najvećem poslovno-sportskom događaju u Bosni i Hercegovini.

Pod sloganom „Cijela kompanije=jedan tim”, AUDI B2B RUN utrka motivira uposlenike da se ujedine i zajedničkim snagama brane boje svojih timova, odnosno kompanija.

O važnosti utjecaja fizičke aktivnosti uposlenika, zdravih životnih navika i timskog duha na korporativnu kulturu, produktivnost i motiviranost uposlenika razgovarali smo s Alexom Vaszi, direktorom kompanije Porsche BH, čiji Audi brand je naslovni sponzor utrke.

1. Podržavate brojne sportske događaje kroz sponzorstva, te su “četiri prstena” vidljiva na mnogim sportskim terenima u svijetu, ali podjednako i u BiH. Da li njegujete i koliko kulturu sporta unutar kompanije među uposlenim?

- Pokret je DNK našeg poslovanja i odlikuju naše brendove, a prije svega AUDI sa svojom tehnologijom. I to je razlog zašto potenciram trčanje, planinarenje, vožnju bicikla, skijanje i fudbal. Tako je naše posljednje učešće u sportskim aktivnostima bilo na međunarodnom fudbalskom turniru u Salzburgu, sa kojeg nosimo pozitivne utiske. Veoma je bitno naglasiti i činjenicu da je pravo AUDI AG jedan od glavnih partnera i dionika njemačkog fudbalskog giganta, fudbalskog kluba Bayern Munchen.

2. Koliko su učešće na sportskim događajima kao što je AUDI B2B RUN i fizička aktivnost uposlenika ključni za stvaranje pozitivne i poticajne korporativne kulture?

- Još u doba starih Rimljana rečeno je “Mens sana in corpore sano” (“U zdravom tijelu zdrav duh”). I ja zaista vjerujem u to. Fizička aktivnost je najvažniji faktor koji Vas i Vašu kompaniju održava svježom i zdravom. Ovo je upravo i inspiracija našeg branda AUDI – uzmite u obzir sav pređeni razvojni put koji je učinio brend ovim što jeste danas, a to je premium brend. Ovdje posebno želim naglasiti QUATTRO tehnologiju, a sada i elektromobilnost s najnovijim modelom: E tron.

3. Koliko je po Vama važno da u današnjem konkurentnom poslovnom okruženju kompanije ulažu u ljude, te kreiraju tim zdravih i motivisanih uposlenika, kako bi ostvarile napredak u tehnologiji, što je zapravo i imperativ za Audi brand?

- Ulaganje ove vrste je inspiracija za razvoj svih uposlenika, pa samim tim i kompanije. Na ovaj način stvaramo kvalitetnije okruženje, koje nas čini boljim i jačim. Ispitujemo i sebe i svoja djela i radimo na sebi. Upravo ono što naš brend sada radi sa novom e tehnologijom kako bi bio lider u ovom segmentu.

4. Imali ste priliku zajedno sa svojim timom učestvovati na AUDI B2B RUN utrci. Šta je za Vas bitnije – sudjelovati ili pobijediti?

- Prije svega, najvažnije je učestvovati. Ali, također, svaki učesnik je pobjednik, jer svojim učešćem napreduje!

5. Ekipa Porsche BiH je sada već tradicionalno jedna od najbrojnijih ekipa na samoj utrci. Možemo li očekivati nastavak tradicije i ove godine?

- Definitivno. Mi nismo jedni od onih koji samo pričaju, naprotiv, mi i djelujemo. Tako da će i ove godine veliki broj učesnika nositi 4 prstena, te dostojanstveno predstavljati naš brend.

Tagovi

Audi B2B run
NA VRH