ZDRAV ŽIVOT

Neaktivnost pogoršava osteoartritis koljena

Sponzorisani tekst

Za milione ljudi sa osteoartritisom koljena, svakodnevne, rutinske aktivnosti poput penjanja stepenicama, saginjanja, ili čak i samog hodanja mogu biti jako bolne, što ih prisiljava na sjedalački način života i neaktivnost. Međutim, istraživanja pokazuju da takav način značajno povećava rizik nastanka trajne nepokretnosti!

Zglobovi dodatno trpe

Osobe sa osteoartritisom koje su se i inače manje kretale zbog boli, nelagode, osjećaja nestabilnosti u koljenima, nakon izolacije i neaktivnosti na koju je starija populacija bila prinuđena proteklih mjeseci, mogu iskusiti dodatno pogoršanje stanja. Manjak kretanja rezultira mišićnom slabošću te dodatnom nestabilnošću zglobova. Takvi zglobovi postaju manje sposobni da nose teret i težinu tijela.

  • Osteoartritis

    Osteoartritis

    Foto: Nobel


Kako sebi pomoći?

Kratkotrajno, bol se može smanjiti izbjegavanjem fizičke aktivnosti i kretanja, međutim, neovisno o boli, uvijek je potrebno nastaviti sa jednostavnim aktivnostima, praveći pauze za odmor između. Počnite sa onim svakodnevnim, a onda postepeno povećavajte ciljeve i zadatke.

Sebi dodatno možete pomoći korištenjem preparata za obnovu hrskavica. Postoje čvrsti dokazi efikasnosti glukozamina i hondroitina ukoliko se uzimaju u visokim, efektivnim dozama, u terapiji osteoartritisa iz niza kliničkih studija. Pokazalo se da pomažu u smanjenju simptoma, uključujući otok i bol u zglobovima, u poboljšanju sposobnosti kretanja, te u sprječavanju daljnjeg propadanja hrskavica.

  • NBL Glucosamine Chondroitin

    NBL Glucosamine Chondroitin

    Foto: NBL Glucosamine Chondroitin MS


Pitajte vašeg farmaceuta za NBL karticu pogodnosti. Sa ovom karticom, uz kupovinu 3 NBL proizvoda, četvrti dobijate gratis.

NA VRH

Podijeli članak na