PROMO „Drvosječa“ Vas nagrađuje: Provedite vikend u Neumu

Kompanija kojoj su kupci uvijek na prvom mjestu

Dobitnici će se birati iz baze stalnih kupaca te će svakog mjeseca posljednjih šest dana nagrađivati po 10 stalnih kupaca

Sponzorisani tekst
01.06.2020 11:56

Kompanija „Drvosječa d.o.o.“ svoje vjerne kupce narednih mjeseci nagrađuje izuzetno vrijednim poklonima. Kompanija kojoj su kupci uvijek na prvom mjestu, organizirala je nagradnu igru u kojoj će po random-sistemu biti birani dobitnici iz baze stalnih kupaca te će svakog mjeseca posljednjih šest dana nagrađivati po 10 stalnih kupaca.

U službi kupaca 

 

Možete osvojiti vikend u hotelu Stela u Neumu za dvoje, jednodnevni izlet u sportsko – rekreativnom centru Ajdinovići kod Olova za dvoje. Ali to nije sve, stalni kupci „Drvosječe“ mogu dobiti i nagradu u vidu metra drva, pola tone briketa, a obzirom da kompanija formira i službu čišćenja dimnjaka, moguće je osvojiti i besplatno čišćenje dimnjaka. 

Firma „Drvosječa d.o.o.“ osnovana je u avgustu 2005. godine, i ima iza sebe izvrsne rezultate. Dokazuje to i veliki broj zadovoljnih kupaca i klijenata. Djelatnost firme je veleprodaja i maloprodaja uglja i ogrjevnog drveta.

- Uvijek orijentisani prema kupcu i zahtjevima tržišta, stjecali smo znanje, iskustvo, tradiciju i ime u branši, i kao rezultat toga možemo reći da nam u našoj djelatnosti nema ravnog. Hiljade kubnih metara i hiljade tona uglja transportovani su do zadovoljnog krajnjeg korisnika. Svo to vrijeme nastojimo ići naprijed i biti u službi naših kupaca – poručuju iz „Drvosječe“. 

Danas „Drvosječa d.o.o.“ sa svojih 184 zaposlena radnika djeluje u Sarajevu, gdje je ujedno i glavno sjedište kompanije te u Mostaru, Zenici, Banjoj Luci. Sa poslovnim jedinicama u značajnijim centrima Bih pokriveno je domaće tržište u cjelini.

Također, firma raspolaže voznim parkom od 74 vozila. 

Ogrijev na rate 

Uposlenici firme predstavljaju najveću vrijednost i dolaze iz svih krajeva naše domovine.

  - Ponosni smo na to da su naši kadrovi zaposleni sa nama praktično od naših početaka, da je većina njih „izučila" profesiju kod nas i usvojila poslovnu filozofiju firme. Činjenica je da nismo zaboravili ni našu najugroženiju populaciju, a to su penzioneri. Shodno tome, navedenoj populaciji je omogućen upis ogrijeva na rate, bez kamata i žiranata, a sve to samo uz ličnu kartu i zadnji ček od penzije – podsjećaju iz „Drvosječe“. 

Firma svojim sponzorstvima i donacijama svake godine pomaže veliki broj humanitarnih akcija te različita kulturna, sportska i zabavna dešavanja. 

Posvećenost kupcu, intenzivan napor da se zadovolje potrebe svojih klijenata srž je poslovne filozofije naše firme. „Jedino sunce grije bolje od NAS“!

 

NA VRH