PROMO

Konzumovi Zdravoljupci 2 nadmašili sva očekivanja, potražnja za plišancima iz dana u dan sve veća

Dio prihoda od prodaje bit će usmjeren u humanitarne svrhe

Sponzorisani tekst

Konzumovi Zdravoljupci 2 nadmašili sva očekivanja, potražnja za plišancima iz dana u dan sve veća

Foto: Konzum


Zdravoljupci 2 već dva mjeseca svakodnevno uveseljavaju kupce Konzuma širom Bosne i Hercegovine, a ujedno roditeljima i njihovim mališanima skreću pažnju na važnost usvajanja zdravih prehrambenih navika još od malih nogu. Sedam šarenih plišanih likova voća i povrća u Konzumu su dostupni po super cijeni uz sakupljen dovoljan broj naljepnica pri kupovini. Na žalost brojnih mališana projekat se bliži kraju, period sakupljanja naljepnica je završen 25.10., a Zdravoljupci su dostupni u prodaji najkasnije do 08.11.

Dosadašnji rezultati projekta nadmašili su sva očekivanja, te je dnevna prodaja plišanaca posljednih dana prelazila cifru od čak 3.000 komada. Ovaj edukativno – zabavni projekat je u Konzumu po prvi put realizovan prošle godine kada je također zabilježio odlične rezultate. Međutim, uprkos dosta promijenjenim kupovnim navikama i otežanim okolnostima kupovine usljed pandemije ove godine je zabilježena još veća potražnja za Zdravoljupcima, a prošlogodišnji rezultati prodaje su premašeni.

„Mi u Konzumu smo izuzetno sretni jer smo u ovim neizvjesnim okolnostima uspjeli realizovati projekat Zdravoljupci 2 te tako našim kupcima i njihovim mališanima donijeti radost i obojiti svakodnevnicu šarenilom veselih likova voća i povrća. Reakcije kupaca su odlične, a potražnja za plišancima svakim danom raste, te smo sada, uprkos vanrednim narudžbama i otežanim isporukama usljed aktuelne pandemije, u prilično nezahvalnoj situaciji jer su gotovo sve količine pojedinih likova prodate i nažalost in nemamo dostupne u svim našim prodavnicama. Zbog toga se unaprijed želim izvinuti svim kupcima koji moguće neće uspjeti pronaći određenog lika kojeg mališani žele, ali vjerujem da će im i neki od dostupnih likova Zdravoljubaca biti jednako zanimljivi.“ – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma.

Osim rekordne potražnje, ono po čemu će zasigurno Zdravoljupci 2 ostati upamćeni je neviđena euforija koju su među mališanima izazvale vesele maskote Zdravoljubaca gdje god se pojave. Uz poštivanje svih epidemioloških mjera, sedam maskota Zdravoljubaca zabavljalo je mališane u čak 22 bosanskohercegovačka grada, prešli su više od 6.000 km, a sa maskotama se zabavljalo više od 15.000 mališana. Sve zabave sa maskotama realizovao je tim agencije Evento sa kojom Konzum u kontinuitetu sarađuje već dugi niz godina.

„Neopisiva je radost i sreća mališana u momentu kada se pojave Zdravoljupci. Grle ih, plešu sa njima, šalju im poljubce, sa svih strana se čuju zvuci oduševljenja i dječije graje i naravno svi žele imati fotografiju sa svih sedam maskota. Sada kada se projekt bliži kraju, mogu reći da smo izuzetno zadovoljni zabavama koje smo priredili za mališane, iako nam je zbog pandemije bilo mnogo teže raditi nego inače. Ekipa animatora je mnogobrojna i uigrana što je posebno važno jer smo radili sa sedam maskota istovremeno na jednom mjestu. Koristim priliku zahvaliti se Konzumu na povjerenju i odličnoj saradnji te privilegiji da budemo dijelom jednog ovakvog projekta od društvenog značaja.“ – izjavio je Igor Mandić, vlasnik agencije Evento.

Nakon završetka projekta Zdravoljupci 2, Konzum će dio prihoda od prodaje usmjeriti u humanitarne svrhe putem donacija kao što je to bio slučaj i sa prošlogodišnjim projektom. Donacije će biti namijenjene djeci bez roditeljskog staranja u dječijim domovima u nekoliko bosanskohercegovačkih gradova, a bit će realizovane sredinom novembra.

NA VRH

Podijeli članak na