PROMO

Gledajte UŽIVO najznačajniji trgovački događaj u BiH

Sarajevo će u četvrtak, 4. marta sedmu godinu zaredom ugostiti vodeće aktere retail sektora, u rekordnom broju ONLINE učesnika.

Sponzorisani tekst

FMCG Retail summit

Foto: FMCG


FMCG Retail Summit Sarajevo učesnicima će ponuditi pregled stanja i uvid u potencijale domaćeg i regionalnog trgovačkog sektora, analizu trendova, kao i pregled novih modela poslovanja na globalnom nivou.

Novi izazov tema je ovogodišnje konferencije, koju ćemo kroz sve grane FMCG industrije proći i otkriti sa kojim se to izazovima susreću bh. trgovci, proizvođači, prodajni timovi, ali i koja su to popratna inovativna IT i tehnološka rješenja pomoću kojih će ovaj sektor u budućnosti lakše funkcionirati i dolaziti do profita.

Konferenciju će otvoriti Srećko Nakić, potpredsjednik Atlantic Grupe za distribuciju inspirativnom pričom o regionalnom gigantu i uspješnim brendovima Atlantic Grupe.

Potom slijedi intervju sa Ljiljanom Kunosić, CEO Bingo Tuzla d.o.o., koja će govoriti o važnosti projekta ''Naše je najbolje'', te izazovima i potencijalima za industriju roba široke potrošnje.

Inspirativna priča dolazi i od domaćeg proizvođača 100% prirodne kozmetike, Dr. Pasha, koji će govoriti o uspjehu brenda, sinergiji i dobroj praksi brenda, trgovca i marketinga - do uspjeha.

7. FMCG RETAIL SUMMIT u suradnji sa The Global Sales Science Institute (GSSI) okupit će i prodajne profesionalce u panelu o temi ''Inovativne prodajne prakse u BiH'', a u cilju unapređenja globalne suradnje u B2B istraživanju prodaje, prakse i obrazovanja. Moderatorica panela bit će prof. dr. Selma Kadić - Maglajlić, a u kojem će ugostiti prodajne profesionalce iz različitih industrija, Mirha Hasanbegović - Raiffeisen Bank, Lejla Šabanović - Čorhodžić - PHOENIX Pharma i Jovana Marković - Oracle.

O važnosti podataka kao motoru razvoja i mogućeg izvora prihoda, te budućnosti trgovine govorit će Marijana Agić Molnar, CEO & Data Strategist, DATA DO.

Zanimljiv pogled i temu ''Digitalizacija kao odgovor na budućnost poslovanja'' ponudit će i Ivan Protega, Retail Manager @JYSK. Korisno za RETAIL i FMCG industriju u cijelosti.

Važno za sve u FMCG industriji jeste i učešće internacionalne kompanije Yieldigo, koja pomaže prodavcima da postave optimalne cijene i povećaju profitabilnost korištenjem napredne analitike podataka i vještačke inteligencije (AI).

Više na (https://instore.ba/kako-povecati-profit-i-optimizirati-komplikovani-proces-odredivanja-cijena/)

  • FMCG

    FMCG

    Foto: FMCG


Teme koje će zasigurno biti od koristi za sve učesnike, a tiču se inovacija i tehnoloških rješenja koja pomažu prodaji, bit će - ''Optimizacija zaliha na osnovu predviđanja prodaje'' o kojoj će govoriti Emir Žunić, Head of AI/ML Department at Info Studio d.o.o., te ''(R)evolucija barkodova: kako uz manje ponuditi više'', čiji predstavnik dolazi iz GS1 BiH, Haris Poturković.

Ova tema bit će ujedno i uvodnik u panel sa predstavnicima bh. proizvođača mesa i mesnih prerađevina. Fokus je na pogled i perspektivu mesne industrije na domaćem i inostranom tržištu, a u panelu će govoriti: Elma Ganić - vođa marketinga Perutnina Ptuj d.o.o. BiH, Merima Dževdetbegović - zamjenik direktora kompanije Menprom i Emina Džafić - Krpan - direktorica marketinga Akova Group.

Organizatori FMCG RETAIL SUMMITA, InStore magazin i marketinška agencija Altermedia svake godine dodijele i posebna priznanja istaknutim FMCG profesionalcima. Tako će ove godine priznanje za doprinos FMCG industriji biti dodijeljeno Petru Ćorluki, vlasniku kompanije Violeta. Posebno priznanje svake godine dodjeljuje se i Category Managerima, koji su također zaslužni za uspješno poslovanje i doprinos u cjelokupnom RETAIL lancu poslovanja.

Ono što organizatori s ponosom ove godine ističu jesu i priznanja ''Naši heroji'', koje će biti uručeno predstavnicima trgovačkih lanaca, u ime svih zaposlenih u istim, a za značaj i doprinos u savladavanju teškoća izazvanih pandemijom i zaslugama svih radnika u trgovinama.

Konferenciju će zatvoriti jedna od najvažnijih tema, a to je ''Razumijevanje potrebe kupaca, tajna uspjeha: inovacija, odnos i briga o kupcu - Panel diskusija sa predstavnicima vodećih trgovačkih lanaca u BiH: Nihad Imširović - direktor Konzum BiH, Edin Ibrahimović - izvršni direktor za biznis operacije Bingo d.o.o. Tuzla i Maida Livnjak - direktorica maloprodaje iNovine.

Podsjećamo na važnost događaja i tema koje su ključne za industriju, kako BiH, tako i regiona, i budućnosti trgovine u tradicionalnom i online obliku.

Konferencija je prilagođena ONLINE formatu, koju ove godine mogu da prate učesnici iz cijelog regiona i svijeta putem InStore.ba YouTube kanala.

REGISTRACIJA obavezna na: www.fmcg-summit.ba

  • Inovativne prodajne prakse

    Inovativne prodajne prakse

    Foto: FMCG


  • Panel diskusija sa predstavnicima vodećih trgovačkih lanaca u BiH

    Panel diskusija sa predstavnicima vodećih trgovačkih lanaca u BiH

    Foto: FMCG


NA VRH

Komentari

Podijeli članak na