Foto: PrintScreen: HRT Vijesti

HRVATSKA Desetak sati 46-godišnja Kej Longstaf provela u Jadranskom moru

Britanka namjerno skočila s kruzera poslije svađe s ljubavnikom

U potragu bile uključene brodice Hrvatske i Italije

Autor: Telegraf.rs
26.08.2018 10:45
A
A
A

Kej Longstaf (Kay) u Jadransko je more s kruzera pala u subotu oko ponoći. To je barem priča koju je ispričala hrvatskim medijima. Ipak, istraga je pokazala nešto sasvim drugačije.

Desetak sati 46-godišnja Britanka Kej Longstaf je provela u Jadranskom moru prije nego što su je pronašli pripadnici obalske straže. Prije "pada" u more, kako je to opisala istražiteljima, Longstaf je vrijeme provodila sa svojim partnerom Kregom Rajmentom (Craig Rayment) na palubi kruzera.

Kada se Rajment povukao u njihovu kabinu, Britanka je jednostavno nestala sa sedme palube i završila u moru. Bio je to pad od 23 metra, a udarac je bio toliko silan da je Longstaf povrijedila lice, piše ''Daily Mail''.

Tačno sedam dana nakon pronalaska Britanke, dvije su nezavisne istrage - hrvatska i italijanska - pokazale da je 46-godišnjakinja namjerno i dobrovoljno skočila u more i da je pritom bila "vrlo odlučna". 

Ono što ostaje u zraku je pitanje - zašto. Njen otac je britanskim medijima rekao da je Longstaf prolazila kroz "vrlo teško razdoblje" pa je moguće da je njen skok zapravo bio poziv u pomoć.

Isto tako, istragom je zaključeno da su Longstaf i njen partner cijeli dan pili i da je njegovom odlasku u kabinu prethodila njihova svađa. Emocionalno stresna situacija u kombinaciji s alkoholom također je mogla Britanku "gurnuti preko ivice".

Longstaf je u međuvremenu ostala pri svojoj priči da je ''pala unazad", a istražitelji ne isključuju ni opciju da se Britanka, usljed alkoholiziranosti i šoka, jednostavno ne sjeća da je skočila sama.

Desetak sati na pučini je preživjela plutajući i pjevajući, a rekla je da joj je pri tome pomogla i dobra fizička forma koju održava jogom. 

S obzirom na to da je potraga za njom uključivala tri plovila i jedan avion, spašavanje je koštalo milione kuna, ali to će sve pasti na leđa hrvatskih poreznih obveznika, jer je hrvatsko Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture otkrilo da ih međunarodni sporazum sprečava da nekome naplate ovakve akcije spašavanja.