Ko radi kampanje srbijanskim predsjedničkim kandidatima: Vučić izabrao Izraelce, Jeremić Amerikance

07.03.2017 21:20

Predsjedničku kampanju Aleksandra Vučića i ovog puta radit će izraelska kompanija, ali je već oprobani tim pojačan jednim novim imenom - Aronom Shavivom, vlasnikom kompanije "Shaviv Strategy and Campaigns". 

- Vučić je prije nekoliko mjeseci na televiziji vidio spotove Demokratskog fronta u Crnoj Gori i tražio od saradnika da ga povežu sa agencijom koja ih je osmislila i snimila. Tako je došao do Shaviva, inače bliskog saradnika Asafa Eisina koji već godinama radi za Srpsku naprednu stranku - rekli su za "Blic" u Vučićevom kabinetu.

Dok se Shaviv bavi kreativnim dijelom kampanje, Eisin je bolji za tehnički dio posla, poput istraživanja javnog mnijenja, fokus grupa...

Shavivova agencija je radila političke kampanje širom svijeta, a jedna od njih je i posljednja za izraelskog premijera Benjamina Netanyahua.

Prva dva spota Aleksandra Vučića, u avionu i u pabu gdje se čuje skandiranje "Vučiću, pederu", izazvala su veliku pažnju korisnika društvenih mreža. Kako je rekao izvor iz Vučićevog okruženja, narednih dana pojavit će se treći spot, snimljen u biblioteci.

Kandidat Vuk Jeremić angažovao je poznatu firmu "Jamestown Associates" da mu radi kampanju, a riječ je o agenciji koja je posljednjih mjeseci radila i za novog američkog predsjednika Donalda Trumpa.

Kako piše "Blic", tri stručnjaka iz SAD borave u Beogradu i oni su uključenu u kreativni dio kampanje, a Jeremić je dosad objavio četiri spota.

Najveći dio kampanje bit će fokusiran na internet, društvene mreže, live prenose konvencija... Jeremić je izjavio da se za to odlučio zbog toga što je svjestan da u tradicionalnim medijima, prije svega na televizijama, neće imati ravnopravan tretman.

U timu ovog kandidata kažu da su za tehnički dio kampanje zaduženi Jeremićevi bliski saradnici.

"Šef kampanje je bivši načelnik Generalštaba Zdravko Ponoš, portparol je Nikola Jovanović, dok se operativom na terenu bavi Žika Anđelković", navode u Jeremićevom štabu.

Kandidat Saša Radulović imat će istu strategiju kao i njegov pokret Dosta je bilo pred parlamentarne izbore.

- Nemamo agenciju, neće biti bilboarda, neće biti spotova na RTS-u, jer za to nemamo novca. Kao i prošle godine, akcenat će biti na društvenim mrežama i lokalnim medijima, onima koji su slobodni - kažu u ovom pokretu. 

Navode da će za kreativni dio biti zaduženi ljudi iz pokreta.

- To što su neki kandidati preuzeli naše slogane od prije dvije-tri godine, neće nas natjerati da ih promijenimo jer su principi i ciljevi isti, a to je rušenje Vučića - ističu iz pokreta.

Saša Janković također nije angažovao agenciju, a Rade Mirić bavit će se organizacionim stvarima.

- Kreativnim dijelom kampanje bavit će se Nadežda Milenković i Milutin Petrović - kaže izvor blizak Jankoviću. 

Radikali će tradicionalno sami sebi raditi kampanju. 

- Kako će izgledati, zavisi od toga koliko ćemo novca imati. Jedan dio ćemo dobiti od države, a jedan, znatno manji, od donatora. Već imamo nekoliko spotova koji se vrte na internetu, ali ne znam hoćemo li moći da ih puštamo na nacionalnim televizijama budući da su sekunde preskupe - ističe lider SRS-a Vojislav Šešelj.

Oglasi

NA VRH