JET SET Nasmijani perspektivni teniser

Kako je Romeo Bekam već zaradio milione i nikad više ne mora raditi

Veći dio svog vijeka proživio pod svjetlima reflektora

Index.hr

Foto: Instagram


S procijenjenim bogatstvom na oko 500 milijuna funti (oko 530.000.000 eura), Dejvid (David) i Viktorija Bekam (Victoria Beckham)  lične brendove pretvorili su u mašinu za mlaćenje para.

Dejvid i Viktorija neće biti na čelu brenda Bekam zauvijek, piše "The Sun" . No neće ih naslijediti najstariji sin Bruklin (Brooklyn) - 19-godišnji vanabi fotograf - nego njegov mlađi brat Romeo, nasmijani perspektivni teniser koji danas slavi 16. rođendan, a veći je dio svog vijeka proživio pod svjetlima reflektora. 

Ranije ove sedmice Romeo je snimljen dok mu je pjevao Elton Džon (Elton John), koji mu je i kum, no za njega to je tek "jedan dan u uredu". Naime, Romeo se pojavio na ljestvici najbolje odjevenih muških osoba GQ-a - s osam godina. 

- Nema puno 16-godišnjaka koji rođendan proslave na jahti s Eltonom Džonom i Dejvidom Frnišom (Davidom Furnishom) - rekao je osnivač jedne PR firme za "The Sun".  - Romeo je izložen kamerama od rođenja, a prirodno je nadaren dobrim izgledom i sjajnim stilom - dodao je Endrju Bloh (Andrew Bloch).

Većinu onoga što je postigao napravio je sam te je prikupio svoju lojalnu bazu fanova. Talentiran je na nekoliko područja - kazao je Bloh. 

Love my #reebokxvictoriabeckham t-shirt @reebok @victoriabeckham

A post shared by ROMEO (@romeobeckham) on

Kad je imao samo 12 godina, Romeo je potpisao ugovor za modeling agenciju, a ubrzo nakon toga, uz pomoć bivšeg menadžera "Spice Girlsa" Saimona Fulera (Simona Fullera), dobio je i prvu ulogu, u reklamnom spotu za "Burberry".

Pojavio se u božićnoj reklami, a snimak je bio jedan od većih "YouTube" hitova u Britaniji te godine. - Romeo dolazi s prednošću svog prezimena, i to je već pozitivno. No ako predstavljate brend, nije dovoljno samo biti poznat - rekao je Endrju.  

Kako je prodaja nakon spota porasla, Romeo je za rad na kampanji navodno zaradio 45 hiljada funti, a kakva je to svota za 12-godišnjaka, procijenite sami. No Romeo je tek započinjao.

Love you @davidbeckham ❤️❤️

A post shared by ROMEO (@romeobeckham) on

Romeo je ubrzo postao tinejdžersko zaštitno lice "Burberryja", za koji je snimio još nekoliko reklama. U kampanji 2015. godine oko njega su u različitim kaputima skakali Elton Džon, Đuli Volters (Julie Walters), Džordž Ezra (George)  i Naomi Kembel (Campbell).

Više o:

Romeo Beckham Brand
NA VRH

Podijeli članak na