JET SET

Kako je Romeo Bekam već zaradio milione i nikad više ne mora raditi

Veći dio svog vijeka proživio pod svjetlima reflektora

Instagram

Index.hr

1.9.2018

S procijenjenim bogatstvom na oko 500 milijuna funti (oko 530.000.000 eura), Dejvid (David) i Viktorija Bekam (Victoria Beckham)  lične brendove pretvorili su u mašinu za mlaćenje para.

Dejvid i Viktorija neće biti na čelu brenda Bekam zauvijek, piše "The Sun" . No neće ih naslijediti najstariji sin Bruklin (Brooklyn) - 19-godišnji vanabi fotograf - nego njegov mlađi brat Romeo, nasmijani perspektivni teniser koji danas slavi 16. rođendan, a veći je dio svog vijeka proživio pod svjetlima reflektora. 

Ranije ove sedmice Romeo je snimljen dok mu je pjevao Elton Džon (Elton John), koji mu je i kum, no za njega to je tek "jedan dan u uredu". Naime, Romeo se pojavio na ljestvici najbolje odjevenih muških osoba GQ-a - s osam godina. 

- Nema puno 16-godišnjaka koji rođendan proslave na jahti s Eltonom Džonom i Dejvidom Frnišom (Davidom Furnishom) - rekao je osnivač jedne PR firme za "The Sun".  - Romeo je izložen kamerama od rođenja, a prirodno je nadaren dobrim izgledom i sjajnim stilom - dodao je Endrju Bloh (Andrew Bloch).

Većinu onoga što je postigao napravio je sam te je prikupio svoju lojalnu bazu fanova. Talentiran je na nekoliko područja - kazao je Bloh. 

Love my #reebokxvictoriabeckham t-shirt @reebok @victoriabeckham

A post shared by ROMEO (@romeobeckham) on

Kad je imao samo 12 godina, Romeo je potpisao ugovor za modeling agenciju, a ubrzo nakon toga, uz pomoć bivšeg menadžera "Spice Girlsa" Saimona Fulera (Simona Fullera), dobio je i prvu ulogu, u reklamnom spotu za "Burberry".

Pojavio se u božićnoj reklami, a snimak je bio jedan od većih "YouTube" hitova u Britaniji te godine. - Romeo dolazi s prednošću svog prezimena, i to je već pozitivno. No ako predstavljate brend, nije dovoljno samo biti poznat - rekao je Endrju.  

Kako je prodaja nakon spota porasla, Romeo je za rad na kampanji navodno zaradio 45 hiljada funti, a kakva je to svota za 12-godišnjaka, procijenite sami. No Romeo je tek započinjao.

Love you @davidbeckham ❤️❤️

A post shared by ROMEO (@romeobeckham) on

Romeo je ubrzo postao tinejdžersko zaštitno lice "Burberryja", za koji je snimio još nekoliko reklama. U kampanji 2015. godine oko njega su u različitim kaputima skakali Elton Džon, Đuli Volters (Julie Walters), Džordž Ezra (George)  i Naomi Kembel (Campbell).

- Romeo će slamati srca kad bude stariji - tek je jedan od komentara na njegovom Instagramu, koji broji 1,6 miliona pratitelja.

Kao dijete, Romeo se upisao u Arsenalovu školu nogometa, no odustao je s 13 godina. Ubrzo nakon toga rekao je ocu da želi odustati od nogometa.  - Dio mene bio je uništen, no dio mene je i odahnuo - komentirao je tad Bekam. 

Romeo je odustao od nogometa kako bi se fokusirao na tenis, što može biti izuzetno lukrativan sport, pogotovo kad iza sebe već imate brend. No Romeo je navodno i talentiran. Trenirao je s Endijem Marejem (Andyjem Murrayem) i Grigorom Dimitrovom, a Instagram mu je prepun fotografija s teniskih terena.

Wow 🎾🎾🎾 @djokernole @rafaelnadal

A post shared by ROMEO (@romeobeckham) on

- Romeo je jako velik fan tenisa. To je nevjerovatno. A i poprilično je vješt, da budem iskren, i dosta talentiran -  rekao je Dimitrov, trenutno osmi igrač svijeta, nakon treninga s njim. - Nastavi li istim putem, daleko će dogurati. Jako je posvećen - dodao je Dimitrov. 

PR stručnjaka Endrju Bloha Romeova popularnost ne čudi - i procjenjuje da će mlada zvijezda "hladno" zaraditi nekoliko miliona funti ove godine. - Ima čist imidž i dječački dobar izgled i to iskorištava. Imati talente na više područja jako je pozitivno za brendove. Otvara se širem spektru potencijalnih sponzora. A kako odrasta u muškarca, to će se samo širiti -  kaže Bloh.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.