Dok su svugdje u svijetu modni blogeri poznate ličnosti, na osnovu čega i mnogo zarađuju, kod nas u Bosni i Hercegovinu slika je drugačija. Modnih blogera je malo, a jedan od njih je i dvadesetogodišnji Konjičanin Alija Džajić, student druge godine komunikologije na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru.
U želji da Alija predstavi sebe u najboljem svjetlu, prije tri godine napravio je profil na Instagramu, gdje je svakodnevno objavljivao svoje fotografije u različitim odjevnim kombinacijama.
- Broj pratilaca na mom Instagram profilu svakodnevno je rastao, a nakon određenog perioda popeo se i na nekoliko desetina hiljada. Ubrzo nakon toga počele su mi pristizati i prve ponude za saradnju. Riječ je o ponudama poznatih modnih brendova koji su mi slali svoje proizvode, a koje sam ja kroz svoje objave prezentirao publici – objašnjava Alija.
Istakao je da se u početku saradnje radilo o kompenzaciji, dakle dobivao je proizvode za objavu, a kasnije je za svoj posao bio i novčano nagrađen.
- Kako je vrijeme odmicalo, moj hobi dobio je posebni značaj i svakim danom dobivao sam sve više novih ponuda. Najznačajniji poslovi koje sam radio bili su za modne brendove „Daniel Velington“ i „Fashionnova“, koje su nosile i sestre Kardašijan – kaže Džajić.
Alija se ponosi svojim trogodišnjim iskustvom u ovome poslu, za koje kaže da mu je od velikog značaja, te je istakao da su, zapravo, društvene mreže, prema njegovom mišljenju, moćan alat današnjice.
- Upravo to moje iskustvo pomaže mi da proširim svoje znanje koje će mi pomoći u mom budućem poslu, a to je definitivno PR menadžment - zaključio je Džajić.