TRUD I RAD

Jovana iz Survivora otkrila tajne svog izgleda

Ona je jedna od najzapaženijih učesnica Survivora

A. Z.

Jovana Tomić

Foto: Instagram


Jovana Tomić je sigurno jedna od rijetkih osoba kojoj je na dalekom, tropskom ostrvu nedostajao – trening. A dosta govori o disciplini koju ima, a zahvaljujući kojoj izgleda zaista nevjerovatno.

 - Osoba sam koja mnogo vodi računa o fizičkom izgledu, zbog čega su me prozivali. Ali, smatram da kad sam zadovoljna sobom, mnogo ću bolje funkcionirati na svim drugim aspektima života -  kaže Jovana za "Zadovoljna.rs".

Ona je jedna od najzapaženijih učesnica Survivora, a za srbijanske medije je otkrila svoj fitnes režim, kao i obroke na dnevnom nivou, zbog kojih ostaje u top formi. Također, pričali smo i o bjuti režimu i modnim trendovima koje baš ne podnosi.

Trening za figuru pješčanog sata

Jovana Tomić trenira pet dana sedmično, uglavnom prije podne. Motivacije joj nikada ne nedostaje, kaže nam.

 - Kao mala sam imala veliki problem – jako brz metabolizam. Nisam mogla nikako da se ugojim. Jedini način da dobijem na kilaži bio je kroz trening. Moj tata je bio vojno lice, pa su se red, rad i disciplina podrazumijevali - priča nam Jovana.

Upravo na taj način je navikla na disciplinu u životu – pa joj je u Dominikanskoj Republici najviše nedostajao trening.

- Ali, tamo nisam imala snage. Pokušala sam u prvih par dana s Milicom da radim treninge, ali poslije onih poligona to nije bilo baš moguće. To me je na psihičkoj bazi nerviralo, jer nisam mogla da budem u skladu s svojom rutinom. A što se nege tiče, tu sam se snalazila -  otkrila je.

Personalni trener

Jovana ima personalnog trenera i radi cijelo tijelo, a postoje dani u sedmici kad ima kondicione treninge.

- To su treninzi bez snage – u Survivoru sam shvatila da moram više da ih ubacujem. Tamo sam mnogo bolje prolazila na vježbama koje su čista snage, nego ta neka motorika i brzina -  priča ona.

Jovanini treninzi su u suštini klasični, za određeni dio tijela: ruke, stomak, malo više akcenta na noge, zbog figure pješčanog sata.

 - Preferiram vježbe za kvadriceps, gluteus medius, za zadnju ložu. Na njima stavljam veće opterećenje u odnosu na ostatak tijela. Kondicioni treninzi se sastoje iz kružnih treninga: lopte, sprave, bez tegova -  objašnjava ona.

Savršeno oblikovana zadnjica je san mnogih žena, koji je Jovana dostigla – i ima par odličnih savjeta za gluteus.

 - Zabluda je da su čučnjevi ključni za zadnjicu, što sam ja shvatila tek kad sam ozbiljnije počela da treniram. Ljudi dosta separativno gledaju zadnjicu kao doo tela, ali ustvari cijele noge moraju da se rade da bi se definisala. Postoji čitav sklop vježbi – po meni hip thrust je jedna koja je fenomenalna za gluteus. Zatim, iskoraci i mrtvo dizanje. Da bi se definisala zadnjica, potrebno je da se učvrsti donji dio leđa. Isto tako, prednji čučanj za kvadriceps -  detaljno je opisala.

NA VRH

Podijeli članak na