ZAŠTITNO LICE DIORA

Parfem koji reklamira Džoni Dep proda se svake tri sekunde, a evo koliko košta

"Dior", za razliku od "Disneya", nije odustao od saradnje s holivudskim glumcem

L. K. P.

Džoni Dep

Foto: Agencije


Filmska karijera Džonija Depa (Johnny Depp) zadnjih nekoliko godina pati zbog optužbi Amber Herd (Heard), ipak nisu se svi odrekli saradnje sa slavnim glumcem. Dep je i dalje zaštitno lice parfema "Dior Sauvage". Jedan korisnik Twittera prenio je kako se bočica tog parfema, koja košta oko 160 dolara, proda svake tri sekunde.

Dep sarađuje s "Diorom" od 2015. Iz kompanije su rekli kako su ga odabrali za zaštitno lice prvog novog mirisa koji su izbacili nakon 10 godina zbog njegove "jedinstvene i autentične karizme, tetoviranih ruku i rokerskih narukvica".

U komentarima na posljednju reklamu, koju je Dep snimio za Sauvage 2021. godine, ljudi su podržali to što "Dior", za razliku od "Disneya", nije odustao od saradnje s Depom.

- Prvi put sam kupio ovaj parfem, samo zbog Džonija. Hvala "Dioru" što i dalje sarađuje s njim, samo su neki od komentara.

NA VRH

Podijeli članak na