REKLAMA OD 90 SEKUNDI

Dvojica najpoznatijih britanskih umjetnika vakcinisali se da bi motivisali druge

U reklami od 90 sekundi, Elton Džon parodira svoju flambojantnu reputaciju, dok se Majkl Kejn ruga samome sebi ponavljajući poznatu krilaticu koju koriste njegovi bezbrojni imitatori: "To ne zna mnogo ljudi"

L. Karahmet - Pujagić

10.2.2021


Dvojica najpoznatijih britanskih umjetnika, pjevač Elton Džon (John) i glumac Majkl Kejn (Michael Caine), udružili su snage u šaljivoj reklami kako bi potaknuli javnost na vakcinisanje protiv COVIDA-19.

U reklami od 90 sekundi, Džon (73) parodira svoju flambojantnu reputaciju, dok se Kejn (87) ruga samome sebi ponavljajući poznatu krilaticu koju koriste njegovi bezbrojni imitatori: "To ne zna mnogo ljudi".

Britanija je do sada isporučila prve doze vakcina za više od 12,6 miliona ljudi i na putu je da dostigne svoj cilj od 15 miliona vakcinisanih u četiri glavne prioritetne skupine, uključujući one starije od 70 godina, do 15. februara.

Međutim, postoji zabrinutost da će se neki ljudi kloniti vakcina zbog dezinformacija ili teorija zavjere o vakcinisanju.

Govoreći o svom sudjelovanju u reklami, Džon je izjavio da je želio učestvovati kako bi ljudima pokazao prednosti vakcinisanja i kako pomaže u zaštiti sebe i ljudi koje volimo.

"Nadam se da svi možemo svi okupiti i dati svoj doprinos u borbi protiv ove bijedne bolesti - rekao je Džon.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.