BIH

Udruženje potrošača TK: Na našem tržištu je sigurna hrana

Upriličen skup s Udruženjem penzionerki i Udruženjem žena

M. A.

19.5.2015

Udruženje za zaštitu prava potrošača Tuzlanskog kantona danas je upriličilo skup s Udruženjem penzionerki i Udruženjem žena Tuzle vezano za edukaciju potrošača o njihovim pravima, kao i o institucionalnom i zakonodavnom okviru kojim se potpomaže bolja zaštita potrošača.

Osnovni cilj ovog skupa jeste edukacija potrošača i dobivanje novih informacija o proizvodima koji su na tržištu te otklanjanje određenih dilema kod potrošača da li je nešto sigurno ili nije, šta trebaju, a šta ne trebaju kupiti i konzumirati.

- Mi kao udruženje smo pozvali institucije koje su interesantne potrošačima, kako bi nešto saznali o njihovom radu i načinu djelovanja, te kroz ovakve skupove i edukaciju potrošača doprinose bolju zaštitu potrošačima. Pošto je goruća tema, od strane žena koje su majke, domaćice i koje kuhaju kod kuće, kakvu hranu jedemo, da li je sigurna ili nije, kakva je genetski modificirana hrana itd., želimo da objasnimo i edukujemo naše potrošače o tim učestalim pitanjima i otklonimo njihove dileme - kazala je Gordana Bulić, predsjednica Udruženja potrošača „Klub potrošača“ TK-a.

Istakla je da sve ove aktivnosti se sprovode zahvaljujući Federalnom ministarstvu trgovine, koje im, kako tvrdi, savjetodavno i finansijski pomaže.

- U godišnjim izvješćima Agencije za sigurnost hrane BiH, dobili smo podatke da je sigurna hrana koja je na našem tržištu. To i jeste najvažnije za potrošače da jedu i konzumiraju sigurnu hranu. Bilo je slučajeva gdje su u uzorkovanoj hrani nađeni određeni postoci hrane koja nije sigurna, ali ona je nakon izvršenih analiza povučena s tržišta. Što se tiče kvaliteta hrane to je stvar izbora, a mi kao ministarstvo smo i dužni da omogućimo potrošaču pravo na izbor. Edukujemo potrošače i savjetujemo da čitaju deklaracije, da se dobro informišu o proizvodu, neovisno da li je prehrambeni ili tehnički proizvod – kazala je Amra Vučijak, načelnica Službe za zaštitu potrošača u Federalnom ministarstvu trgovine.

Poručila je svim potrošačima da ako uoče nepravilnosti na bilo kojem proizvodu, da se obrate trgovcu gdje je kupljen proizvod, ako im trgovac ne udovolji, da se obrate inspekcijskim službama ili udruženjima potrošača, kako bi se otklonio taj spor.

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.