PRESUDE Urednice FTV-a izgubile tužbu protiv ''Avaza''

Zaklan i Šećerović nisu oklevetane kada je objavljeno da im Čampara daje instrukcije

Presudom je navedeno da su Šećerović i Zaklan dužne nadoknaditi i troškove parničnog postupka od 840 KM

M.Aš.
10.12.2018 09:41

Čampara sa novinarkama FTV

Općinski sud u Sarajevu donio je presudu broj: 65 0 P 6320663 17 P od 3. decembra ove godine kojom se odbija tužba protiv „Dnevnog avaza“, a koje su u martu prošle godine podnijele Amra Zaklan i Edina Šećerović, urednica i voditeljica na Federalnoj televiziji (FTV).

Presudom je navedeno da su Šećerović i Zaklan dužne nadoknaditi i troškove parničnog postupka od 840 KM u roku od 30 dana.

One su tražile da im se zbog navodne „klevete, povrede ugleda i časti“ isplati po 1.500 KM odštete nakon što su se našle uvrijeđene jer smo u tekstu od 15. decembra 2016. godine objavili fotografiju tužiteljica u društvu s federalnim ministrom policije, s potpisom: „Aljoša Čampara daje instrukcije urednicama FTV-a Amri Brzina-Zaklan i Edini Šećerović“.

Sud je ocijenio da u tekstu, a ni na fotografiji nije bilo sadržaja klevete. Sud nije našao da se radi o kleveti ni u objavljenoj rečenici: „Međutim, po običaju, FTV, koji uređuje lobi porodica Brzina i Čampara, potpuno je fabricirao činjenice“.

NA VRH