NOVOSTI

Muzur pojasnio na koji će način reklamirati Sarajevo, ali se dotakao i kritika

S današnje konferencije za novinare. A. Šahinović

Piše: A. Š.

17.7.2019

U prostorijama Turističke zajednice (TZ) Kantona Sarajevo danas je održana konferencija za medije na kojoj se prisutnima obratio direktor Nermin Muzur.  

Tema su bile kritike o raspodjeli sredstava u budžetu TZKS.

- Za razliku od dosadašnje prakse rada, poziv je bio javno i transparentno objavljen, a javno su objavljeni i oni koji su pobijedili na tom pozivu. Postavlja se pitanje jesmo li mi sazreli da javno objavljujemo. Da li se zna šta je urađeno od 1997. do 2017. godine, u šta su uložena sredstva - kazao je Muzur.

Ono što je pokrenulo lavinu interesiranja jeste priča Jazz festivala.

- Priča oko Jazz festivala interesantna je zbog nekoliko stvari. Kada se formirala zajednica 2017. godine, prva dva projekta bili su SFF i Jazz festival. Jazz festivalu smo dodijelili 10.000 KM 26. juna 2017. godine. Tada smo bili u mnogo težoj situaciji i dobili smo odobrenje od Vlade za dva projekta. Zašto SFF ima tri puta veći budžet ove godine, a zašto Jazz festival nema, morate pitati organizatore Jazz festivala. Međutim, za saradnju su potrebne dvije strane. S njihove strane je odbijena saradnja po pitanju bilo kakve medijske saradnje, a da ne kažem da nismo dobili ni pravdanje za tih 10.000 KM. Sve što su oni napisali na stranici je čista laž. Neka kažu šta je bilo od 1997. do 2017. godine kada nije bilo ove Turističke zajednice. Zašto se razvila saradnja sa SFF-om, a ne s Jazz festivalom, treba da pitate organizatore Jazz festivala. Dok sam ja tu za uslovljačke tekstove i pritiske nema mjesta - istaknuo je Muzur.

Zatim je predstavio još nekoliko projekata, kao što su koncert Solomuna u našem gradu, čija će zarada od 50.000 KM biti proslijeđena u finansiranje sigurne kuće te reklamiranja Sarajeva na beogradskim tramvajima.

- U narednom periodu ćemo imati tramvaj od 30 metara preko kojeg će pisati ''Visit Sarajevo''. To je tržište od dva miliona ljudi. Pa zar to nije promocija Sarajeva? U tom periodu možemo i mijenjati ono što prendiramo. Bit će ''Visit Sarajevo'', slova će biti dva metra, a pred, recimo, novogodišnji program moći ćemo promovirati taj događaj. Turističke događaje i potencijale koji se održavaju u Sarajevu - rekao je Muzur.

Također, u narednom periodu bit će realiziran projekt na kojem će biti napravljeno 40 kratkih videouradaka koji će reklamirati najznačajnije turističke destinacije grada.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.