SJEDNICE Vlada FBiH razmatrala informaciju

"Ceste" o prijevoju Karaula i tunelu Vranduk: Gužve zbog putničkih auta, tražena produženja roka

Investitor je saglasan da odobri produženje roka za dovršetak svih radova do 31. oktobra 2019. godine, navedeno je u informaciji

M. R. S. / Avaz.ba
12.09.2019 13:47

Gužve pred tunelom Vrandum izazvale ogorčenje

Foto: Arhiv

Vlada FBiH danas je razmatrala informaciju Javnog preduzeća „Ceste FBiH“ o radovima na prijevoju Karaula te rekonstrukciji tunela Vranduk, koja je izazvala ogorčenje vozača i pripreme tužbi neki poslodavaca.

Prema ovoj informaciji, izvođač radova na izgradnji dionice ceste na prijevoju Karaula tražio je ponovo produženje roka za završetak izgradnje, i to do 30. septembra, a inžinjer koji je pregledao taj prijedlog procijenio je da ni to neće biti dovoljno i da je realni rok za završetak radova 31. oktobar.

- Investitor je saglasan da odobri produženje roka za dovršetak svih radova do 31. oktobra 2019. godine – dio je informacije.

Kada je riječ o tunelu Vranduk, iz „Cesta FBiH“ između ostalog krivi građane za velike gužve. Tvrde da je u okviru projekta rekonstrukcije urađen projekt odvijanja saobraćaja. Projekt je predviđao da se prvih 12 mjeseci radova promet iz Zenice prema Doboju odvija kroz tunel jednom trakom, a iz Doboja prema Zenici preusmjeri regionalnom cestom R445 Nemila - Banlozi - Zenica.

- U drugoj fazi, od četiri mjeseca, bila je predviđena potpuna obustava prometa kroz tunel, pa bi promet od Zenice do Doboja bio preusmjeren na lokalnu cestu kroz Koprivnu. „Ceste FBiH“ su pripremile projekt sanacije ceste R445, nakon čega je putnički promet trebao u potpunosti biti preusmjeren na ovu cestu, dok bi teretna vozila bila naizmjenično puštana jednom trakom kroz tunel. Međutim, na terenu je vidljivo da veliki broj putničkih vozila, također, prolazi kroz tunel, što stvara velike gužve – navode iz ''Cesta''.

U informaciji ističu i da je planirano da građevinski radovi u glavnoj tunelskoj cijevi budu završeni do kraja oktobra 2019. godine, kada bi u dnevnom intervalu promet bio normaliziran u obje trake tunela tokom dana. Istovremeno bi u trećoj smjeni od 22 do 6 sati jedna traka bi bila korištena za montažu opreme, a druga za naizmjenično propuštanje.

Komentari

NA VRH