SKANDAL Šta radi Uprava Aerodroma Sarajevo

’FlyBosnia’ dužna milion maraka za aviousluge!

Za manje od tri mjeseca, samo za avijacijske usluge, dužni 512.427 KM

M. Aščić
02.10.2019 21:34

„FlyBosnia“: Prije tri mjeseca počeli s radom

Foto: Avaz

Aviokompanija „FlyBosnia“, čiji su osnivači predstavnici i direktor „Al Shiddi“ grupacije Nudžejma Skenderović i Sulejman El-Šidi, dužni su državnoj kompaniji “Aerodrom Sarajevo” čak 1.077.339 maraka za do sada pružene usluge, otkriva „Dnevni avaz“.

Dva aviona

Indikativno je da je ova kompanija počela s radom prije tri mjeseca i da je već uspjela „napumpati“ ovolike obaveze sa svega dva aviona koja imaju.

Prema informacijama „Avaza“, dugovi“ kompanije FlyuBosnia“ za putnički servis iznose 408.033 KM, za avijacijske usluge 512.427 KM, a katering čak 155.275 KM.

Nevjerovatno je da su  dužni i 697.842 KM dospjelih obaveza na osnovu probijanja roka ugovora.

  • Faksimil iz kojeg se vidi kolika su dugovanja firm
    Faksimil iz kojeg se vidi kolika su dugovanja firm Foto: (Faksimil)

Pitanje je zbog čega Uprava državne firme, s Arminom Kajmakovićem na čelu, kompaniji koja je najavila uvođenje čak novih linija za London i Rim tolerira ovolika dugovanja i zašto do sada nisu naplaćena.

Upravo je Kajkamović i poslao pismo direktoru kompanije „FlyBosnia“ Tariku Bilalbegoviću u kojem traži da  izmire obaveze, a koji i jučer za „Avaz“ potvrdio informaciju o enormnim dugovanjima. Kako tvrdi, postoji instrument kako da se dug naplati, a to su bankovne garancije. No, šta je čekao.

- U narednim danima ćemo imati i sastanak s predstavnicima firme  „FlyBosnia“ da se to riješi. I naš Nadzorni odbor je o tome obaviješten. Ako ne dobijemo uvjeravanja da će nam dug biti izmiren u roku, onda ćemo početi s mjerama, počevši od raskida ugovora, prekida usluga, pa sve do tužbe - kaže Kajmaković.

  • Kajmaković:  Poslao pismo i najavio sastanak
    Kajmaković: Poslao pismo i najavio sastanak Foto: (Avaz)

Mlada firma

Na naše pitanje zašto dug nije ranije naplaćen, Kajmaković nam je rekao da su imali razumijevanja jer je „riječ o mladoj avikompaniji“.

- Ranije su plaćali i sada su stali. Ali, mi sada moramo zaštititi naše interese bez ikakvog respekta. Sad, je li moglo ranije da se naplati, ne ne znam, ali znam da smo stalno slali urgencije – kaže Kajmaković.

Komentari

NA VRH