PREDSTAVLJAMO

Vozili smo Hyundai Elantru 1.6 MPI Premium: Stvorena za mirnu vožnju

I ovaj najnoviji model Elantre ima svoj pečat i na prvi pogled pokazuje svježinu, pa se uprkos godinama može nastaviti takmičiti na tržištu

Piše: N. D. / Avaz.ba

11.3.2020

Na raspolaganju nam je ovog puta bila Hyundai Elantra. Kako mnogi kažu, Elantra je među rijetkim preživjelim limuzinama u C-segmentu, ne samo u karoserijskom nego i budžetskom smislu. Proizvođač je definira kao globalnu, što znači da se uz manja prilagođavanja prodaje u cijelom svijetu.

I ovaj najnoviji model Elantre ima svoj pečat i na prvi pogled pokazuje svježinu, pa se uprkos godinama i činjenici da se radi o šestoj generaciji, može uspješno nastaviti takmičiti na tržištu.

Hyundai Elantra prijedlog je za konzervativniju klijentelu koja ne očekuje sportske senzacije, ali visoko cijeni pouzdanost, jednostavnost upotrebe i niske operativne troškove.

Hyundai Elantra - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+11

Mnogo prostora

Ako želite voziti štedljivo, mnogi će vam preporučiti dizel ili hibrid nekog od proizvođača, ali jasno je nakon nekoliko stotina prijeđenih kilometara da postoji i treća kvalitetna opcija – Hyundai Elantra benzinac.

Elantra koju smo vozili nosi atmosferski benzinski agregat zapremine 1.591 cm3, a može razviti 127,5 KS, uz 155 Nm obrtnog momenta. Maksimalna brzina joj je 200 km/h, a prema proizvođaču, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 10,1 sekundu. Bez dileme, sasvim pristojno.

Hyundai Elantra u slučaju plave neobavezne boje koju je imao ovaj model, sigurno izgleda tako da se nećete postidjeti. Uredno dizajnirano tijelo, na prvi pogled izgleda poput podizanja (karoserija sa snažno nagnutim, ali potpuno otvorenim vratima prtljažnika), ali ustvari Elantra je limuzina.

Unutrašnjost je prostrana - zahvaljujući velikom međuosovinskom rastojanju, tu je mnogo prostora za noge. Armaturna ploča i svi elementi dizajnirani su tako da se automobilski konzervativci nemaju razloga žaliti. Ništa ne iznenađuje, svi elementi  postavljeni su na predvidljiva mjesta. Nijedna ultramoderna ploča na dodir u pogledu praktičnosti i intuitivnosti do sada nije probudila ovo rješenje. Pozadina satova sa sportskom izgledom šahovske ploče i optimistički smanjenim brzinomjerom izgleda jako fino.

U prtljažniku se nalazi manje od 460 litara tereta - za limuzinu prosječne veličine, sasvim dobro.

Hyundai Elantra - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+9

Veće brzine

U vožnji se ponaša sasvim kvalitetno. I pri većim brzinama neće se odražavati na upravljač, mogli smo se uvjeriti. Ovo je udoban automobil, koji ima lagano njihanje kukovima i čini se kao stvoren za mirnu vožnju koju je jednostavno nudio.

U slučaju Hyundai Elantre, ne trebate se brinuti o mogućim prenapuhavanjima male potrošnje iz ugla proizvođača. Prema navodima proizvođača, ovaj automobil u prosjeku troši 6,6 l/100 km (na otvorenoj cesti 5,2 l/100 km, a u gradu 8,9 l100 km), a moramo priznati da smo se kretali blizu tih cifri. Veliki doprinos tome daje i 6-stepni manuelni mjenjač koji odgovara kvalitetno na izazove.

Hyundai Elantra s paketom opreme Premium koja nam je bila na raspolaganju, na našem tržištu košta 33.290 KM sa PDV-om uz doplatu 700 KM za metalik boju. Treba reći da je u toku akcija za gotovinsko plaćanje i određeni broj vozila pa bi ona iznosila 29.961 KM + metalik boja.  Na ovoj akciji osnovni model sa PDV-om je 26.991 KM. 

Ovi iznosi su jedna od uzdanica Elantre koja je novim modelom izmijenila dosta toga, ali cijene nije. Uglavnom, prostrana limuzina, s jednostavnim motorom u kojem nema mnogo komponenti koje bi se mogle pokvariti i napraviti veliku štetu poput turbopunjača, sistema za povrat energije, pokretača za start-stop sistem.


Više detalja

ABS

ESP – elektronički program stabilnosti sa HAC –Hill start Assist Control (kontrola pomoći pokretanja na ubrdici) 

Imobilizer (elektronska blokada motora)  

Vanjska ogledala u boji karoserije

El. podešavanje vanjskih ogledala  

El. grijanje vanjskih ogledala

Tempomat (Auto Cruise control) 

Izolator poklopca motora  

Senzori za parkiranje nazad 

Prednji parking senzori 

Kamera za pregled iza vozila s dinamičkim linijama 

Radio RDS uređaj – 7 inča ekran 

Bluetooth s prepoznavanjem glasa 

Sistem kontrole pritiska u gumama 

Alu Felge 6.5 J 16“ ; Gume 205/55 R16 

Kožom presvučeni volan i ručica mjenjača

LED poziciona prednja svjetla

Kromirane vanjske ručice vrata

Integrirani pokazivači pravca u prednjim ogledalima

Maska hladnjaka s hromiranim detaljima

Centralna konzola u crnoj boji s visokim sjajem

Dual automatski klima-uređaj

Klimatizacijski otvori za zadnju klupu na centralnom grebenu 

Automatsko odmagljivanje stakala 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.