OTKAZANE REKLAME

Poslovna analiza: Komercijalni mediji neće preživjeti pandemiju

Očekivani prihodi od obavljanja registriranih djelatnosti smanjeni

Ukupan prihod će se umanjiti za više od 70 posto. Avaz

Srna

27.3.2020

Asocijacija elektronskih medija u BiH informirala je vlasti u Federaciji BiH (FBiH) da komercijalni mediji naročito trpe štetu izazvanu pandemijom koronavirusa jer su očekivani prihodi od obavljanja registriranih djelatnosti smanjeni, primarno zbog otkazivanja reklamnih usluga.

- U martu već imamo umanjenje za 30 posto, a u aprilu i maju, po najavama, ukupan prihod će se umanjiti za više od 70 posto - saopćeno je iz Asocijacije.




U saopćenju je navedeno da, prema poslovnoj analizi, nijedan komercijalni medij neće uspjeti da preživi novonastalu situaciju, osim javnih servisa, pod uvjetom da ga građani plaćaju.

Asocijacija je uputila apel nadležnim i odgovornim institucijama da što prije usvoje 11 tačaka koje je predložio direktor Poreske uprave FBiH Šefik Isović, izdvoje određena finansijska sredstva fondova podrške medijima kako bi bio omogućen kontinuitet u njihovom radu u ovim izuzetnim momentima.

Apel se odnosi i na razmatranje i donošenje akta kojima će korisnici dozvola biti oslobođeni plaćanja godišnje naknade za dozvole u emitiranju Regulatornoj agenciji za komunikacije BiH.

Iz Asocijacije elektronskih medija naglašavaju da je tu i veliki broj samozaposlenih novinara koji na isti način pogađa navedeno stanje. 


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.