PRIJEDOR Digitalna transformacija u Gradskoj upravi

Pokrenuta mobilna aplikacija za lakšu komunikaciju s građanima

Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega pet klikova, nakon čega dobiju odgovor u roku od 48 sati

Avaz.ba / Srna
11.05.2020 16:19

Prijedor: Lakša komunikacija gradskih vlasti i građana

Foto: Arhiv

Prijedor je jedna od 18 lokalnih zajednica u BiH u kojoj je pokrenuta digitalna transformacija i u kojoj je izrađena mobilna aplikacija "eCitizen", koja omogućava lakšu komunikaciju građana i lokalnih vlasti, saopćeno je danas iz Gradske uprave.

Aplikacija je zajednička inicijativa građana, javnog i IT sektora i nastala je u okviru Projekta lokalnog ekološkog i ekonomskog upravljanja (MEG) koji finansira Vlada Švicarske, a sprovodi UNDP.

- Aplikacija građanima omogućava slanje žalbe ili upita lokalnoj upravi u svega pet klikova, nakon čega dobiju odgovor u roku od 48 sati. Osim toga, mobilna aplikacija ima za cilj i obavještavanje javnosti u nepredviđenim i vanrednim situacijama, poput prekida usluga i servisnih informacija - navodi se u saopćenju.

  • Mobilna aplikacija je prilagođena za android i IOS
    Mobilna aplikacija je prilagođena za android i IOS Foto: Printscreen

Mobilna aplikacija je prilagođena za android i IOS, te se može preuzeti putem stranica "Google play" i "App store", a ovo softversko rješenje, kao i online platforma, dostupni su na stranici za "e-citizen.

Komentari

NA VRH