REAKCIJE

Zašto je Bakirov i Željkov megafon opet ’neurozan’

Vladajuća porodica bi da vrijeđa naše novinare, ali ih je Radončićev odgovor zabolio

R. I.

Avdić i Metiljević: Dvojac na čelu propalog medija

Foto: Avaz


Nakon što je predsjednik Saveza za bolju budućnost BiH Fahrudin Radončić reagirao na neistine koje je u emisiji iznijela voditeljica N1 Emela Burdžović “opetovano” tvrdeći da Radončić uređuje “Avaz”, što je notorna laž i svojevrsna uvreda za desetine urednika i novinara najtiražnijeg lista u BiH, sinoć se, ničim izazvan, u cijeli priču upleo i propali sedmičnik „Slobodna Bosna“.

Privatni džepovi

  • Komšić i Izetbegović: Klijentelistički utjecaj na medije

    Komšić i Izetbegović: Klijentelistički utjecaj na medije

    Foto: Arhiv


Kada je Radončić demantirao neistine, usporedivši da bi se, po istoj i netačnoj logici moglo zaključiti da N1 uređuje njihov vlasnik Dragan Šolak, vrlo indikativno, sa dan-dva zakašnjenja, reagirali su u propalom sedmičniku. Novinarski dvojac Senad Avdić - Asim Metiljević je “ustao” da od reakcije lidera SBB-a brani voditeljicu N1 i vlasnika te televizije Dragana Šolaka. 

Apsolutno je jasno da ih nema nikakve potrebe niti razloga braniti, s obzirom na to da je Radončić samo precizno reagirao na neistine o njemu i novinarima i urednicima “Avaza“ te upozorio na tačne informacije o namjerama i željama da se državni telekom, za bagatelu i daleko od očiju javnosti i građana, prenese u privatne džepove.

Zbog toga je ogavni žuti portal pokrenuo harangu protiv Radončića i “Avaza”, štiteći interese Šolaka, o kojem je donedavno pisao mnogo drugačije, nazivajući ga “kontroverznim srbijanskim tajkunom” koji učestvuje u “finansijskim vrteškama” teškim više stotina miliona eura i fantomskim firmama.

Iza ove panične reakcije ipak ima mnogo drugih razloga i politike koju personificira sijamski dvojac Komšić - Izetbegović, koja i uređuje propali sedmičnik. Važno je podsjetiti da je upravo Komšić imenovao suprugu glavnog urednika „Slobodne Bosne“ Senada Avdića za ambasadoricu, prvo u Češku Republiku, a potom i u Španiju.

Također, treba napomenuti da je ovih dana protiv „pozadinskog“ urednika SB Asima Metiljevića kompanija „Avaz“ podnijela i krivičnu prijavu zbog pokušaja reketiranja.

Posebna je poenta da Metiljević i Avdić niti jednom riječju nisu komentirali podvale N1 da je iza poznate pobune demobilisanih boraca i blokade saobraćajnica tobože stajao Radončić.

Ipak, novinari N1 su ovdje samo ljudi koji, osim pojedinih Hugolina, profesionalno i korektno rade svoj posao i u mnogim su stvarima zaista medijski lideri.

Hinjska diskreditacija

U svim većim medijskim kompanijama uvijek je bilo i bit će pojedinaca koji manje ili više navijaju za pojedine stranke i javno ih promoviraju, a njihove rivale “hinjski” pokušavaju diskreditirati.  

Radončić je političar i treba živjeti s tim. Međutim, novinari i urednici najtiražnije i najutjecajnije dnevne novine u BiH neće šutjeti na podlosti i pljuvanje na njihov profesionalizam i personalni stav.

Kada po “Avazu” udaraju novinarski mediokriteti, propali izdavači i unezvijereni klijentelistički urednici portala u pokušaju, to zaista nije vrijedno pažnje i reakcije. Ali, ako to novinarima i urednicima “Avaza” pokušava da insinuira TV medij ozbiljnih ambicija i profesionalnih domašaja, onda je to posve druga priča.

I tu ima više razloga da vodeći ljudi N1 brinu o svom brendu nego “Avaz” o njima. 

NA VRH

Komentari

Podijeli članak na