ŠTA ĆEMO SAD, NAČELNIČE

Iz Direkcije za puteve Kantona Sarajevo zapušili usta Semiru Efendiću: Riješite sistem oborinske i fekalne kanalizacije i podvožnjak neće biti poplavljen

Kao prvo ne smiju se miješati oborinska i fekalna kanalizacija, a kao drugo što postojeći cjevovodi ne odgovaraju potrebama pa dolazi do izbijanja šahtova i izlijevanja vode na kolovoz i druge javne površine

Piše: E. T.

9.11.2021

Nakon što je Sulejman Haljevac Memo (SBB) danas očitao bukvicu Semiru Efendiću, čovjeku koji više od decenije suvereno vlada sarajevskom općinom Novi Grad, zbog javašluka s podvožnjakom u Buća Potoku, Efendić je po ko zna koji put pokušao da se sakrije iza drugih, ljut na svoju nesposobnost. 

Efendić je tako danas u prvi plan gurnuo Direkciju za ceste Kantona Sarajevo, optužujući da su tobože oni krivi što iz njegove Općine nakon svake jače kiše u svijet odlaze apokaliptične slike spašavanja ljudi iz zaglavljenih automobila. 

Iz Direkcije za puteve Kantona Sarajevo su za portal "Avaza" objasnili šta je čija nadležnost i jednom za sva vremena Efendiću zapušili usta. 


Pumpe blokiraju

Njihovo saopćenje prenosimo u cijelosti:

- I pored činjenice da pumpna stanica u podvožnjaku Buća Potok ima dvije pumpe kapaciteta oko 120 litara u sekundi, što je više nego dovoljno za odvodnju oborinskih voda sa saobraćajnice, plavljenja se opet dešavaju. Kao što se i sa videa može uočiti, voda koja dolazi na podvožnjak izbija iz kanalizacionog šahta. Dakle, ne radi se o problemu odvodnje saobraćajnice, nego instalacija komunalne infrastrukture, prema našim saznanjima mješovite kanalizacije. Na istu je spojeno kompletno naselje iznad kružnog toka i prilikom pojave prvih jačih padavina dolazi do plavljenja podvožnjaka. Problem nikada nije sistemski riješen od strane lokalne zajednice kao nadležne institucije (Općina Novi Grad na čijem čelu je godinama Semir Efendić, op. a.).

Kao prvo ne smiju se miješati oborinska i fekalna kanalizacija, a kao drugo što postojeći cjevovodi ne odgovaraju potrebama pa dolazi do izbijanja šahtova i izlijevanja vode na kolovoz i druge javne površine. Gore navedene pumpe bi u normalnim uslovima vjerovatno mogle da pokupe i tu nadolazeću vodu, ali dodatni problem stvara što se u toj vodi često nalaze veće količine smeća koje začepe kako usisne sisteme (rešetke) tako i direktno pumpe, blokirajući ih.

One su opremljene savremenim sistemima povrata, tako da se samostalno deblokiraju, ali isto značajno utječe na njihov kapacitet.


Obraćali se u više navrata

Obzirom da plavljenje direktno ugrožava odvijanje saobraćaja na tom lokalitetu, u više navrata smo se obraćali nadležnim ali konkretnih pomaka nije bilo. Ovim putem, još jedanput molimo nadležne (lokalnu zajednicu i KJKP Vodovod i kanalizacije) da riješe problem fekalne i oborinske kanalizacije kompletnog naselja te da svoje kanalizacione sisteme redovno čiste i održavaju kako ne bi dolazilo do izbijanja šahtova i izlijevanja vode na kolovoz.

Vozačima apleujemo da u slučaju plavljenja ne pokušavaju prelaziti, nego da se kreću alternativnim pravcima dok ne dođe do povlačenja vode i normalizacije saobraćaja od strane nadležnih službi. Svi koji se pak odluče da prelaze izlažući se opasnosti, obavještavamo ih da za eventualne posljedice prelaska samostalno snose odgovornost, što je jasno defnisano Zakonom o osnovama bezbjednosti saobraćaja na putevima u BiH - naveli su iz Direkcije za puteve KS za portal "Avaza". 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.