LJETNA SEZONA POČELA

"Avaz" u Tučepima: Plaže krcate, najmanje je poskupio smještaj

Kugla sladoleda je 3,12 KM, kafe su od 2,60 KM ili 3,12 KM, točeno pivo 0,33 od 5,20 KM, palačinak 5,20 KM, koliko koštaju i sokovi

Piše: G. Šumar

22.6.2022

Sezona je odlično počela, plaže krcate - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+10

Drugog dana ljeta "Avazova" turistička patrola posjetila je Tučepe, gdje smo i u najtoplije doba dana zatekli pune plaže.

- Sezona je odlično počela, ne može se ni uporediti sa prethodne dvije, korona godine, rekao nam je mještanin Miljenko Ševelj, kojeg bh. nogometna javnost pamti kao odličnog igrača čitlučkog Brotnja, nekadašnjeg prvaka BiH.

Cijene smještaja su uglavnom iste kao i prethodnih godina. Apartman blizu plaže se može pronaći i za 60 eura.

- Najmanje je poskupio smještaj… S druge strana, cijene u restoranima i kafićima su više u skladu sa standardima života - od 10 do 20 posto, rekao nam je Ševelj.

Najviše noćenja bilo je na područjima Istre

Kugla sladoleda je 3,12 KM (1 KM je 3,85 kuna), kafe su od 10 kuna (2,60 KM) ili 12 kuna (3,12 KM), točeno pivo 0,33 od 5,20 KM (20 kuna), palačinak 5,20 KM (20 kuna), koliko koštaju i sokovi…

Inače, u prvih pet mjeseci u Hrvatskoj je ostvareno gotovo 10 miliona noćenja ili 153 posto više nego u isto vrijeme prošle godine, a to je ostvarili 2,9 miliona turista ili 175 posto više nego ih je došlo lani.

U odnosu na 2019., to je 77 posto rezultata u dolascima i 88 posto u noćenjima, a najviše noćenja bilo je na područjima Istre, Kvarnera te u Splitsko-dalmatinskoj i Zadarskoj županiji.

Turisti iz 14 zemalja

Komentirajući te rezultate, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglasio je da se nakon dvije pandemijske godine, kada je realizacija turističkih putovanja dominantno bila izražena u glavnim ljetnim mjesecima, ove godine dobri rezultati vide i u predsezoni.

– Imamo visoke troznamenkaste poraste dolazaka i noćenja u odnosu na lani, a dodatni optimizam daju nam pokazatelji prema kojima smo se značajno približili trendovima iz predpandemijske i rekordne 2019. Pred nama je lipanj, u kojemu očekujemo nastavak dobrih trendova, a podsjećam i kako je uz brojne promotivne aktivnosti na našim emitivnim tržištima u tijeku i glavna brend, pozivna kampanja kojom privlačimo turiste iz čak 14 zemalja – poručio je Staničić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.