INVESTICIJE

Potpisan ugovor za tunel "Novi" na Južnoj obilaznici Mostara težak 25 miliona KM

Radi se o kreditnim sredstvima EBRD-a

S potpisivanja: Rok 24 mjeseca. M. Smajkić

M. Smajkić

30.8.2022

U Mostaru je danas potpisan ugovor za izvođenje radova na izgradnji tunela „Novi“ dužine 900 metara, koji nalazi se na trasi projekta Južne obilaznica Mostara M6.1, dionica Miljkovići – Rodoč – veza na cestu M-17.

Ugovor u vrijednosti od 25,1 milion KM su potpisali direktor JP „Ceste Federacije BiH“, Ljubo Pravdić i predstavnici izvođača radova „Hering“ d.d. Široki Brijeg i Azvirt LLC, Azerbajdžan, kao i nadzora koji čine grupa ponuđača – IGH d.o.o. Mostar, Integra d.o.o. Mostar i Divel d.o.o. Sarajevo. Inače, vrijednost ugovora za nadzor je 724.524 KM.

Finansira se iz sredstava EBRD-a

Pravdić je novinarima nakon potpisivanja ugovora, kazao da se ugovor na izgradnji tunela „Novi“ finansira iz kreditnih sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) te da je rok za izvođenje radova 24 mjeseca od uvođenja izvođača u posjed.

Naveo je i da su radovi na tunelu nastavak aktivnosti koje implementira JP Ceste Federacije BiH, urađenih u sklopu projekta Južna obilaznica Mostara „LOT 1“, a koje obuhvaćaju radove na trasi od rotora Varda do ulaza u tunel Novi dužine 1.700 metara, uključujući i vijadukt „Marijanovića Draga“ dužine 200 metara.

- Paralelno, sa ovim tunelom, gradit će se i tunel za evakuaciju čija je dužina 785 metara. Pri kraju smo faze završetka tunela „Marijanovića draga“, a iako imamo problema sa rješavanjem imovinsko-pravnih odnosa, očekujem da ćemo to uskoro riješiti i da će ti radovi biti završeni do kraja godine - kazao je Pravdić.


Od velikog značaja za Mostar

Napomenuo je da je Vlada F BiH u svojim kapitalnim transferima osigurala sredstva za nastavak izgradnje Južne obilaznice Mostara, od tunela Novi do kružnog toka Rodoč u ukupnoj dužini od tri kilometra.

- Imamo urađenu projektnu dokumentaciju i u fazi smo izmjene urabnističke suglasnosti gdje ćemo pristupiti izvlaštenju, nakon čega ćemo dobiti građevinsku dozvolu i raspisati konkurs . U ovoj godini Vlada je predvidjela pet miliona KM za radove koji bi s emogli eventualno završiti u ovoj godini, ali mislim da ćemo sa izgradnjom tunela Novi, završiti i ostatak radova i da ćemo, faktički, time Južnu obilaznicu Mostara staviti u funkciju, a samim time i sav teški teretni promet koji saobraća korz sami Mostar usmjeriti dalje prema Avijatičarskom mostu i magistralnoj cesti M-17, odnosno, prema budućoj autocesti kada se izgradi- naglasio je Pravdić.

Gradonačelnik Mostara Mario Kordić je naveo da je potpisivanje ovog ugovora od velikog značaja za Mostar.

- Teški promet sada ide centrom Mostara i predstavlja problem koji će okončanjem ovog projekta biti riješen- naveo je Kordić.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.