BIZNIS

Rast prodaje 'Seata' od čak 10,5 posto

Pozitivni rezultati saopćeni iz "ASA auta"

M. KUNARAC

14.10.2014

Seat sektor unutar "ASA auta" i u 2014. godini nastavlja trend rasta prodaje za više od deset posto. Ovaj brend je završio treći kvartal s ukupnim rastom prodaje od 10,5 posto i 294.000 isporučenih vozila, što je za 27.900 automobila više nego u istom periodu 2013. godine. Do ovog rezultata se došlo zahvaljujući izvrsnoj prodaji modela "Leon", kazali su iz "ASA grupacije".

Veoma uspješni

- Isporuke "Leon" modela veće su za 57,9 posto, a prodato je 115.700 komada, dok ih je u istom period prošle godine prodato 73.200. Također, prodato je 32.700 komada karavanskih modela "Leon ST" - kazali su iz grupacije.

Generalni direktor "Seata" Jurgen Stakman (Stackmann) izrazio je svoje zadovoljstvo postignutim rezultatom.

- Već drugu godinu u nizu bilježimo rast više od deset posto i očekujemo da će se taj trend nastaviti i u četvrtom kvartalu. Modeli iz porodice "Leon" su veoma uspješni, a u ovom zadnjem kvartalu će joj se pridružiti novi offroad model X-Perience. Time je "Leon" već postao značajan nosilac prodaje u "Seatu" - kazao je Stakman.

Široka paleta

Zamjenik direktora za prodaju i marketing Andrea Oferman (Andreas Offermann) ističe da se rast prodaje osjeti na glavnim evropskim tržištima.

- "Seat" je u Velikoj Britaniji povećao prodaju za više od 20 posto, dok je na tržištima Španije i Njemačke prodato deset posto više Seata nego u prethodnoj godini. U Portugalu je prodaja skoro udvostručena, dok istočna Evropa bilježi rast prodaje od čak 55 posto. Ovi sjajni rezultati su zasnovani na širokoj paleti atraktivnih modela i većoj zastupljenosti na evropskim tržištima - kazao je Oferman.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.