Uspjeh bh. proizvođača na sajmu “Global Village”

U bosanskom paviljonu više od 30 izlagača

Prezentacija i prodaja organski zdrave hrane, ljekobilja i meda, prirodnih sokova, eteričnih ulja od četinara... l Veliko interesiranje kupaca i privrednika

H. ČALIĆ

Najveći sajam na svijetu “Global Village”, koji je u Dubaiju počeo 1. novembra prošle, a završava se 7. aprila ove godine, posjetit će više od šest miliona ljudi iz cijelog svijeta.

A to što u paviljonu “Bosnia Balkan” ima tridesetak izlagača iz Bosne i Hercegovine zasluga je više ljudi koji godinama sarađuju s Vanjskotrgovinskom komorom BiH i krče put našim privrednicima kako bi uopće došli na ovaj prestižni sajam i prezentirali i prodali svoje proizvode.

Male firme

Ove godine na “Global Villageu” poduzetnici iz BiH uglavnom nude proizvode koje na tradicionalan način proizvode u sklopu svojih malih firmi ili obrta na tradicionalan način, koji je u svijetu cijenjen.

 Pogotovo ako su proizvodi propisno upakovani i ako se kupcima na licu mjesta objasni način proizvodnje i upotreba, a to Bosanci i Hercegovci upravo rade u Dubaiju.

Tako, kako za „Avaz“ javlja Tarik Jukan, vlasnik štanda “Jukan eko-hrana” iz Gračanice, kaže kako su ovdje cijenjeni i proizvođači meda, organske hrane i svega što se proizvede iz prirode. Med i proizvode od meda uspješno prodaje Avdo Duranović i sinovi iz Konjica, koji se ponose stogodišnjom tradicijom u medarstvu.

Na štandu “Aronije Okanović”, vlasnika Edina Okanovića iz Kladnja, nude se prirodni sokovi, spravljeni na tradicionalan način, a na štandu “Lamanž” Anđelke Stijepić i Mirjane Vasić iz Gruda nudi se prirodna kozmetika, krema i sapuni spravljeni na prirodnoj bazi.

Ljekovito bilje

Za njima ne zaostaje ni “Orhideja” iz Bihaća, poznata po proizvodnji ljekovitog bilja. “Alma Derm” iz Kladnja, Čiji je vlasnik Alma Čamdžić, predstavila se kozmetikom od eteričnih ulja od četinara, a atrakcija su zelene i crne maske za lice. Proizvođačima se pridružio i banjalučki karikaturista Aco koji na licu mjesta crta i prodaje karikature i na svoj način naš paviljon čini atraktivnijim.

- Ono što svi želimo posebno istaknuti, osim što je naš “Bosnia Balkans” paviljon veoma posjećen, što su naši proizvodi traženi i što, na neki način, ostvarujemo marketinške i poslovne veze, tu su i naše vansajamske aktivnosti koje smo sami osmislili.

Više o:

dubai bosna bih sajam
NA VRH

Podijeli članak na