Lovrinović: Odlično funkcioniramo s klijentima iz SAD

TOP-PRIČA Korisnici USAID projekta „Diaspora Invest“

Biljana Lovrinović osnovala firmu „Galop Digital“: Dijaspora je najbolji promotor investicija!

U SAD pokrenula kompaniju „Equus Group“

Autor: M. DAKIĆ
08.10.2018 15:32
A
A
A

Mi, ulagači iz bh. dijaspore, možemo biti dokaz i internacionalnoj zajednici da je upravo rad koji izlazi iz BiH visokog kvaliteta

Biljana Lovrinović rođena je u Travniku, a osnovnu školu pohađala je u Dolcu na Lašvi do četvrtog razreda. Nastavila je osnovno školovanje u Zagrebu i Hamburgu, a završila s gimnazijom u Istlejku u Ohaju. Studirala je na Kent State univerzitetu. Kao studentica je radila za novine kao grafička dizajnerica, urednica i kreativna direktorica te freelance dizajnerica.  

Nakon završenog studija, odlučila se preseliti u Los Anđeles da bi nastavila graditi karijeru u kreativnoj branši i marketingu. Stalno je imala želju za pokretanjem biznisa u BiH, ali pravi trenutak se dogodio tek prije nekoliko godina, kada je osjetila da svojim znanjem i iskustvom može više doprinijeti.  

 

Pravo vrijeme

-Pokrenula sam kompaniju „Equus Group“ prije dvije godine u Americi i bavi se brend i marketing konsaltingom. Kada je kompanija prepoznala potrebe za IT rješenjima, shvatila sam da je sada možda najbolje vrijeme da se okrene prema BiH i talentu u IT sektoru tamo. Nakon sve češćih putovanja u BiH, shvatila sam potencijal i sposobnost mladih i odlučila da je pravo vrijeme da upravo u BiH pokrenem IT firmu „Galop Digital“ - priča Lovrinović.

Firma se bavi izradom internet-stranica, mobilnih aplikacija i drugih po mjeri digitalnih rješenja. Dodali su i novu vertikalu digitalnog marketinga. Rješenja za digitalnim marketingom su danas prijeka potreba u poslovanju i to prepoznaju klijenti, a i oni se trude da ih educiraju da bi što bolje poslovali. Trenutno su klijenti američke firme, ali već se pomalo okreću i Evropi.

 

-Trenutno nemamo problema sa zapošljavanjem. Naša strategija je da jednog po jednog radnika upošljavamo i prema svojoj kulturi oblikujemo. Kultura poslovanja je vrlo važna za nas. Naše kolege su predane i spremne da se prema našem načinu poslovanja usklade, što je za mene jedan od najvećih kvaliteta. Klijenti su dosta zahtjevni, što je i razumljivo kad se o našem poslu radi, svaki detalj je važan. Mi svojim radom utječemo na poslovanje naših klijenata, tako da je upravo njihov uspjeh i naš uspjeh. Plan je naredne godine da proširimo portfelj klijenata u Evropi. Odlično funkcioniramo s klijentima iz SAD jer svaka osoba u timu govori i odlično piše engleski jezik, ali smatram da ćemo imati dosta toga ponuditi i u Evropi. Tako da zajedno s našom sestrinskom firmom „Equus Group“ možemo stvarati nove prilike za buduće poslovanje - dodaje Lovrinović.

 

Kaže da su ih ljudi zaustavljali na ulici u Travniku i na pojedinim mjestima gdje je završavala administraciju.

-Govore nam kako su sretni da sam se odlučila na ovaj korak i da im se, ako ikako mogu pomoći, javim. Naša investicija inicijalno nije bila velika, jer naša želja nije bila napraviti veliki bum, nego da idemo korak po korak i dugoročno pravimo impakt, da imamo prave saradnike koji prepoznaju naš stil poslovanja - poručuje Lovrinović. 

 

Inače, "Galop Digital" jedna je od kompanija korisnica USAID projekta "Diaspora Invest".

-Za nas nije bilo toliko važan samo finansijski doprinos USAID-a nego i sama činjenica da imamo partnere koji nas mogu podržat na putu, pogotovo jer smo na samom početku. „Galop Digital“ puni godinu u februaru. Uz to ne smijemo zaboraviti ni PR koji dolazi uz saradnju, ne samo u BiH nego ga mi koristimo i u SAD - napominje Lovrinović.

 

Visoka kvaliteta

Sada su trenutno dobro pozicionirani i rade s prilično zdravim malim i srednjim biznisima, što je upravo njihov “sweet spot”, tako da su veoma sretni s trenutnim poslovanjem.

-Mi kao investitori bh. dijaspore imamo misiju da, ako već ulažemo u BiH, to shvatimo kao osobno zalaganje i odgovornost za prosperitetniju BiH. Ovo je zemlja koja se još na svoj način pronalazi, stvara svoj brend u svijetu i mislim da mi, ulagači iz bh. dijaspore, možemo biti dokaz i internacionalnoj zajednici da je upravo rad koji izlazi iz BiH visokog kvaliteta, važno je samo uložiti i obučiti radnu snagu. Mi koji ulažemo u BiH možemo i trebamo biti ambasadori BiH u svijetu - zaključuje Lovrinović.

Želimo rasti na zdrav način

-Naša sestrinska firma u SAD dosta radi na razvoju poslovanja, tako da bi nama u BiH omogućila što skoriji i zdraviji rast, tako da gledamo da što više posla preusmjerimo prema BiH, s tim da na zdrav način rastemo. No, naravno, kao firma koja se bavi tehnologijom, moramo se svakodnevno boriti s raznoraznim pitanjima cyber sigurnosti i imati prave resurse da štitimo klijente. Definitivno mislim da će nam ubrzo kadar biti veliki izazov, jer čak i u samom Klivlendu već s poslovnim saradnicima vidim da je kadar najveći izazov, ali nadam se da ćemo time moći povećati naš tim u BiH - poručuje Lovrinović.

Doprijeti do mladih koji se iseljavaju

Njena velika želja su bili rad s mladima, edukacija i mentorstvo te poručuje da će u narednim godinama pokušati doprijeti do mladih koji se iseljavaju ili koji su se već iselili, da zajedno s njima rade i oblikuju zdravu poslovnu atmosferu u BiH.