BIZNIS Prema najnovijem izvještaju "Brand Finance Global 2019."

"Ferrari" najmoćniji, "Amazon" najvredniji brend

"Microsoft" se popeo sa šeste na četvrtu poziciju, s vrijednošću od 104,6 milijardi eura (47,4 posto), potisnuvši "Samsung" na peto mjesto

Fena
31.01.2019 09:01

Vrijednost brendova porasla

Foto: Ilustracija

Italijanski proizvođač automobila "Ferrari" ponovo je osvojio titulu najmoćnijeg svjetskog brenda, prema najnovijem izvještaju "Brand Finance Global 2019.", predstavljenom na završenom Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu.

"Ferrarijev" "propinjući konj" je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda - BSI povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši "McDonalds", "Coca-Colu", "Lego" i "Disney", navodi se u izvještaju objavljenom na internetskoj stranici kompanije "Brand Finance", koja mjeri vrijednost 500 najvećih svjetskih robnih marki.

Velikan među automobilskim brendovima je posljednji put ponio titulu najmoćnijeg svjetskog branda 2014. godine.

- Kao najkvalitetniji svjetski proizvođač luksuznih vozila, "Ferrari" ima neusporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izvrsnost dizajna i inovacija. Logotip "propetog konja" je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan autoindustrije - naveo je David Haigh, generalni direktor kompanije "Brand Finance"

Kada je riječ o vrijednosti brenda, na čelu liste nalazi se američki internet trgovac "Amazon", s iznosom 164,4 milijarde eura (rast od 24,6 posto u odnosu na 2018.), drugi je "Apple" sa  134,4 milijardi eura (5,0 posto), a treći "Google" sa 124,8  milijardi eura (18,1 posto). 

"Microsoft" se popeo sa šeste na četvrtu poziciju, s vrijednošću brenda od 104,6 milijardi eura (47,4 posto), potisnuvši "Samsung" na peto mjesto.

Vrijednost brenda ovog južnokorejskog tehnološkog giganta je smanjena za 1,1 procenat, na  79,88 milijardi eura.

NA VRH