BIZNIS

"Ferrari" najmoćniji, "Amazon" najvredniji brend

"Microsoft" se popeo sa šeste na četvrtu poziciju, s vrijednošću od 104,6 milijardi eura (47,4 posto), potisnuvši "Samsung" na peto mjesto

Vrijednost brendova porasla. Ilustracija

Fena

31.1.2019

Italijanski proizvođač automobila "Ferrari" ponovo je osvojio titulu najmoćnijeg svjetskog brenda, prema najnovijem izvještaju "Brand Finance Global 2019.", predstavljenom na završenom Svjetskom ekonomskom forumu u Davosu.

"Ferrarijev" "propinjući konj" je tokom prošle godine u kategoriji Indeks snage brenda - BSI povećao svoj skor za tri poena, sa 91,5 na 94,8 od mogućih 100, pretekavši "McDonalds", "Coca-Colu", "Lego" i "Disney", navodi se u izvještaju objavljenom na internetskoj stranici kompanije "Brand Finance", koja mjeri vrijednost 500 najvećih svjetskih robnih marki.

Velikan među automobilskim brendovima je posljednji put ponio titulu najmoćnijeg svjetskog branda 2014. godine.

- Kao najkvalitetniji svjetski proizvođač luksuznih vozila, "Ferrari" ima neusporedivi nivo prepoznatljivosti brenda, koji podržava izvrsnost dizajna i inovacija. Logotip "propetog konja" je savršeni simbol snage i vitalnosti brenda, koji planira nove modele i dopire izvan autoindustrije - naveo je David Haigh, generalni direktor kompanije "Brand Finance"

Kada je riječ o vrijednosti brenda, na čelu liste nalazi se američki internet trgovac "Amazon", s iznosom 164,4 milijarde eura (rast od 24,6 posto u odnosu na 2018.), drugi je "Apple" sa  134,4 milijardi eura (5,0 posto), a treći "Google" sa 124,8  milijardi eura (18,1 posto). 

"Microsoft" se popeo sa šeste na četvrtu poziciju, s vrijednošću brenda od 104,6 milijardi eura (47,4 posto), potisnuvši "Samsung" na peto mjesto.

Vrijednost brenda ovog južnokorejskog tehnološkog giganta je smanjena za 1,1 procenat, na  79,88 milijardi eura.



Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.