BH. KOMPANIJA

Posao od pola milijarde eura Euro-Asfalt će raditi s rumunskim divom

Autocesta je duga devet kilometara, od čega su dva kilometra tuneli

Rok za projektiranje i izgradnju predviđen tenderom bio je 47 mjeseci. AGENCIJE

A. O. / Biznis.info

23.9.2022

Posao gradnje devet kilometara autoceste dobio je rumunski div UMB u ovoj državi. Naime, na dionici se nalaze i tuneli dugi dva kilometra a kako Rumuni nemaju iskustva s gradnjom tunela, ovaj posao uradit će sarajevski Euro-Asfalt.

Pobjednik tendera za projektiranje i gradnju autoceste s tunelima Lugoj – Deva je rumunska građevinska kompanija UMB.

Tu informaciju objavio je danas u Temišvaru ministar prometa Rumunije Sorin Grindeanu, navodi se u objavi rumunskog portala Economedia.ro koju prenosi kompanija Euro-Asfalt.

Rok za završetak

Na ovaj tender prijavio se UMB sa bosanskohercegovačkom kompanijom Euro-Asfaltom koja ima iskustvo građenja tunela koje UMB-u nedostaje, navodi portal.

Autocesta je duga devet kilometara, od čega su dva kilometra tuneli, a rok za završetak je avgust 2026. Rok za projektiranje i izgradnju predviđen tenderom bio je 47 mjeseci, a UMB se obavezao da će ga izvršiti za 45, od čega će projektiranje uzeti 11 mjeseci, a izvođenje 34.

Ponude na junski rok dostavilo je šest građevinara iz Grčke, Turske i Rumunije, a među njima je i u BiH dobro poznat kompanija Čengiz Inšat Sanaji ve Tičaret (Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret A.S.).

Projekat ide po planu

Vrijedno je istaknuti udruživanje rumunske građevinske kompanije sa Euro-Asfaltom, jakim cestograditeljem iz Bosne i Hercegovine, radi nadoknade iskustva u tunelogradnji koje UMB nema, napominje Economedia.ro.

Procijenjena vrijednost ugovora je između 2,28 milijardi leja i 2,59 milijardi leja bez PDV-a (između 460 i 523 miliona eura).

– Na prethodnom projektu, autocesti od Margine do Holdee, rumunski je građevinar odlično uradio svoj posao, što je nama garancija da će i ovaj biti urađen poštujući sve uvjete iz ugovora. To je kompanija koja je trenutno najveći rumunski graditelj cestovne infrastrukture. Cijeli ovaj projekat ide po planu, procedura je da se u roku od deset dana mogu podnijeti žalbe CNSC-u, mada je malo vjerovatno da će ih biti. Posljednjih godina sve ih je manje, jako smo pažljivi sa procedurama. Ugovor za projektiranje i gradnju potpisat ćemo u narednih nekoliko nedjelja u Temišvaru – rekao je Grindeanu.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.