BERLIN

Naredni štrajk Deutsche Bahna počinje u nedjelju, traje 50 sati

Radnici će napustiti radna mjesta od 22 sata u nedjelju navečer do kraja dana u utorak

Naredni štrajk Deutsche Bahna počinje u nedjelju, traje 50 sati. Fena

FENA

11.5.2023

Njemački sindikat željezničkih i transportnih radnika EVG najavio je 50-satni željeznički štrajk koji počinje kasno u nedjelju i vjerovatno će snažno utjecati na željeznički saobraćaj u ponedjeljak i utorak naredne sedmice.

Nekoliko različitih sindikata u sektoru saobraćaja ili oko njega mjesecima je u pregovorima s poslodavcima, što je, između ostalog, dovelo do niza štrajkova u javnom prevozu i na aerodromima.

Prema EVG-u, predstojeći štrajk će uticati na njemačkog nacionalnog željezničkog operatera Deutsche Bahn (DB) i druge saobraćajne kompanije u kojima nije bilo "značajnog" napretka posljednjih sedmica.

- Strpljenje naših članova sada je zaista iscrpljeno. Primorani smo štrajkati 50 sati kako bismo pokazali koliko je situacija ozbiljna - izjavila je u četvrtak pregovaračica EVG o platama Cosima Ingenschay.

Radnici će napustiti radna mjesta od 22 sata u nedjelju navečer do kraja dana u utorak.

Obično takvi štrajkovi dramatično utiču na dostupnost željezničkih usluga, bez potpunog zastoja mreže, ovisno o tome koje resurse Deutsche Bahn još može mobilizirati.

Konkretno, za EVG, ovo je treći takozvani "štrajk upozorenja" te vrste tokom pregovora koji traju otprilike dva mjeseca o plaćama. Slične akcije je proveo krajem marta i krajem aprila.

Šef osoblja Deutsche Bahna Martin Seiler kritizirao je odluku o štrajku i nazvao "štrajkom upozorenja" za koji nije potreban glas članova.

- Ovaj ludi štrajk je potpuno neosnovan i potpuno pretjeran. Ovo je zapravo potpuni štrajk, ali bez glasanja članova. Milioni putnika neće moći ići gdje žele - u školu, na posao, svojim najmilijima - kazao je Seiler, tvrdeći da je rješenje dostupno.

Prema EVG-u, usluge željezničkog tereta mogu biti posebno teško pogođene. Seiler se složio sa tom procjenom, rekavši da bi kašnjenja mogla imati utjecaja daleko izvan Njemačke.

- Mora se računati sa značajnim efektima na transport tereta širom Evrope. Šest od 10 evropskih teretnih koridora koristi njemačku željezničku mrežu - kazao je on, prenosi Deutsche Welle.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.