BIH

ViK uvodi promjene u način komuniciranja s građanima

(Izvor: Agencija)

Avaz.ba

25.10.2017

Kantonalno javno komunalno preduzeće Vodovod i kanalizacija informiralo je danas javnost o promjenama u načinu komuniciranja sa stanovnicima Kantona Sarajevo.


Kako se navodi u saopćenju, KJKP "Vodovod i kanalizacija" Sarajevo obavještava medije i javnost da je od utorka 17. oktobra 2017. godine, shodno odlukama upravljačkih struktura preduzeća, Nadzornog odbora i v.d. direktorice preduzeća, ponovo u službi Odjel za odnose s javnošću, a sve u cilju tačne, pravovremene i dvosmjerne komunikacije na relaciji ViK-mediji, kao i ViK-građani Sarajeva.


- Smatramo nedopustivim šutnju i neprofesionalizam u odnosima sa javnošću, a namjera nove Uprave ViK-a i Odjela za odnose s javnošću je otvaranje prema medijima i građanima sa transparentnim i bitnim informacijama.

Na pravovremeno i tačno informisanje građani Kantona Sarajevo imaju puno pravo i KJKP ViK će biti posvećen ispunjavanju tih obaveza kao javnog preduzeća.

Ispred nas su mjeseci intenzivnih radova, koji će obilovati velikim brojem popravki, blokiranih ulica, dnevnih i noćnih redukcija zbog tih popravaka i mjerenja, te drugih potrebnih mjera u cilju saniranja teške situacije u vodosnabdijevanju.

KJKP ViK je posvećen cilju, da ovaj turbulentni period bude olakšan građanima, tako što će pravovremeno i tačno biti informisani o predstojećim terminima redukcija.


Također, obavještavamo medije, da sve potrebne informacije o vodosnabdijevanju i mjerama oporavka ViK-a, koje su u toku, mogu dobiti preko Odjela za odnose s javnošću na brojeve telefona: direktni 033 552 725 i 033 237 655 lok. 146 i 145 - navodi se u saopćenju.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.