KULTURA

Ko su OSTALI?

Novi umjetnički poduhvat Andreja Đerkovića

M. Ču.

12.4.2015

Umjetnik Andrej Đerković ponovo svojim radovima progovara o svakodnevici bh. savremenog društva, s akcentom na njegove paradokse koji su rezultat proteklog rata. Serijom fotografija portreta kroz igru riječi OSTALI/OSTALI predstavio je građane Sarajeva i prijatelje koji se ne uklapaju u anomaliju nacionalnih klasifikacija.

- Duplikacijom u imenu ove fotografske serije, nestvarnog i krajnje nedefiniranog dejtonskog izraza OSTALI s mitskom dilemom sarajevske čaršije ko je ostao, ko nije tokom opsade grada, dolazi se do jedne sasvim drukčije klasifikacije, koja je iznad svih mogućih klasifikacija, a to je ona ljudska. Ovdje se radi o ljudima koji su tokom opsade OSTALI u svojim domovima, u svom gradu (neovisno o tome jesu li rođeni u njemu) - pojasnio je Đerković.

andrej-djerkovic-ja-sa

Đerković: Igra riječi

Istakao je da se ta postojanost nastavlja i u poratnom i nakaradnom dejtonskom institucionalnom ustavu ove zemlje, u koji se, također, portretirani gordo ne uklapaju.

- Jer, ova današnja neprirodna i plemenska podjela "jedne i jedine" vlastite nacije ne odgovara njihovom kulturalnom shvatanju društva koje ih okružuje te su svjesno, svojim karakterom i osobenošću, OSTALI van njega - dodao je umjetnik.

Među portretiranim Sarajlijama je i istaknuti hroničar vremena Milomir Kovačević Strašni.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.