IDEJE

Mostarski studenti prave marketing plan za skokove sa Starog mosta

Sa skokova ranijih godina: Tipična mostarska lasta

Piše: M. SMAJKIĆ

7.4.2018

Studenti druge godine poslovne informatike na Univerzitetu „Džemal Bijedić“ u Mostaru Dalila Drače, Asija Eminović, Anida Mušinović i Dino Jekić postavili su pred sebe svojevrsni izazov - uraditi marketing plan za tradicionalne skokove sa Starog mosta.

Nema škole

I dok se studenti, skoro u pravilu, opredjeljuju za izradu marketing plana za razna preduzeća, što im je obavezni zadatak u predmetu Marketing, ova četvorka željela je biti unikatna.

Zajednički su došli na ideju, vođeni emocijama prema svom rodnom gradu i jedinstvenoj manifestaciji u svijetu, i lagano započeli izradu plana koji su nazvali „Vratimo sjaj našoj lasti“.

- Poznato je da je lasta simbol skokova i zbog toga smo odabrali taj naziv. Iako su skokovi specifičan sport od davnina, a opstali su i u najtežim ratnim vremenima, ipak je činjenica da je sve manje domaćih skakača u obje discipline, i na noge i na glavu, i da nema škole za skakače - priča Jekić.

On i njegove kolegice već su načinili prve korake u osmišljavanju plana, a jedan od njih bio je razgovor s predsjednikom Kluba skakača „Mostari“ Semirom Drljevićem. Od njega su, kaže nam Dino, saznali da današnji skokovi praktično žive od ratne generacije.

- Također, sve veći problem je i to što skoro svake godine uoči manifestacije krene svojevrsna propaganda o tome kako je Neretva zagađena, nije za kupanje i razumljivo je onda da roditelji brane djeci da se kupaju u rijeci - kazuje nam Jekić.

Mušinović, Jekić, Drače i Eminović: Htjeli biti unikatni

Dvije legende

Mladi Mostarci namjeravaju u okviru svog plana napraviti i atraktivnu reportažu, pa će uraditi intervjue s legendama skokova Emirom Balićem i Mirsadom Dedom Pašićem, ali će pokušati doći i do žena koje su se među prvima odvažile skočiti s jedinstvenog monumenta u svijetu, Starog mosta.

Zanimljivi programi  

- Postoje pravila kako se radi plan. Mi, kao ekonomisti i informatičari, moramo osmisliti anketni upitnik, odrediti ciljnu grupu, kreirati razne „cake“ kako bismo privukli sponzore i donatore, ali i zanimljive programe za namicanje novca. Imamo mnogo ideja, ali ih za sada ne možemo otkrivati. Koliko ćemo u svemu uspjeti, vidjet ćemo u junu, kada moramo završiti plan - ističe Jekić.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.