LIFESTYLE

Tvorac pop-up oglasa: Žao mi je

Ethan Zuckerman skoro dvadeset godina kasnije

(A. Sm.)

18.8.2014


Vjerovali ili ne, porijeklo pop-up oglasa može nas dovesti do samo jedne jedine osobe. Taj čovek se zove Ethan Zuckerman, i on je stvorio pop-up oglase kako bi automobilska kompanija na svom siteu mogla da ima oglas koji „slavi pornografiju“ – a da on ipak ne stoji direktno na siteu.

Skoro dvadeset godina kasnije, Ethan nije zadovoljan svojom kreacijom, baš kao i najveći broj korisnika interneta.

"Žao mi je, ali naše namjere su bile dobre", napisao je u tekstu objavljenom na siteu The Atlantic.

"To je bio način da povežemo oglas sa korisnikovom stranicom bez stvaranja direktne veze, jer je postojala briga da će korisnici poistovjetiti oglas sa stranicom na kojoj se nalazi".

Zuckerman trenutno radi na MIT-u, gdje je direktor Centra za civilne medije.

Također, želio bih da vidim kako internet evoluira i odvaja se od poslova koji su finansirani putem oglasa, možda kroz sistem pretplate ili direktnog plaćanja autorima sadržaja.

"Nakon 20 godina posmatranja weba finansiranog oglasima, možemo da vidimo da je naš trenutni model loš, pokvaren i korozivan", dodao je.

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.