LIFESTYLE

Sve više korisnika nije zainteresovano za aplikacije

Prema izvještaju kompanije Deloitte

(A. Sm.)

19.8.2014


Apetit korisnika smartphonea za novim aplikacijama polako jenjava a prosječan broj skinutih aplikacija po korisniku je u konstantnom padu, piše Telegraph.

Skoro jedan od tri korisnika (31 posto) smartphonea u Velikoj Britaniji tokom mjeseca ne skine čak ni jednu aplikaciju, sudeći prema izvještaju kompanije Deloitte – u pitanju je veliki pad u poređenju sa jednim od pet korisnika u 2013. godini.

Prosječan broj aplikacija koje neko skine tokom mjeseca pao je sa 2.32 na 1.82, ali ovo ipak ne znači da se tržište smanjuje.

Deloitte tvrdi da je ovaj pad u broju preuzetih aplikacija zabilježen zbog toga što je došlo do porasta broja korisnika koji imaju više od 50 godina.

„Novi korisnici u poznijim godinama svoje smartphone koriste za slanje tekstualnih poruka. Ukoliko pogledate ko koristi IM servise kao što su WhatsApp i WeChat, vidjet ćete da su u pitanju mlađi korisnici“, izjavio je Paul Lee iz kompanije Deloitte.

Drugi razlog za ovaj pad odnosi se na to da dugogodišnji korisnici već imaju svoje omiljene aplikacije.

„Veoma je lako napraviti aplikaciju, ali je veoma teško ubijediti nekoga da je preuzme, zato trenutno imamo veliko tržište koje se odnosi na preporučene aplikacije, pošto ljudi uglavnom svoje izbore baziraju na tome koje aplikacije koriste njihovi prijatelji“, dodao je Lee.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.