LIFESTYLE

Sony želi nadoknaditi izgubljene godine

Kompanija planira stvoriti revolucionarne proizvode

(A. Sm.)

23.8.2014

Sony se nalazi u prilično teškim vremenima, i kompanija je toga svjesna. I dok su javnosti već poznate mjere koje za cilj imaju smanjenje gubitaka, Sony se "ispod radara" također trudi da stvori nešto revolucionarno.

Novi Walkman ili PlayStation mogli bi da budu iza ugla zahvaljujući New Business Creation odjeljenju, čije postojanje je prvi put otkrio Shinji Odaima iz Sonyja prošlog aprila. 

Od tada su se neke stvari promijenile, Shinji se sada nalazi na čelu ovog dijela kompanije. 

"Postoji mnoštvo zaposlenih u Sonyju koji traže izazov", izjavio je Shinji. 

Po formiranju novog sektora unutar kompanije, u junu je održana prva "audicija" sa ciljem da se predstave nove ideje. Od očekivanih 300 osoba, pojavilo se njih 800. Odaima je od tada primio preko 200 ideja, koje još ne planira da dijeli sa drugima, prenosi B92. 

Za razliku od drugih dijelova gigantske Sony mašinerije, Odaima se fokusira na mlađe uposlenike. 

"Obnavljanje je izuzetno važno za Sony. Ukoliko ne izazivamo i aktiviramo naše najmlađe...", ostao je misteriozan Shinji. 

Od inicijalne "audicije", New Business Creation je ovakve audicije počeo da održava na svaka tri mjeseca. I dok kompanija nastavlja da u djelo sprovodi svoje interne planove i projekte, zaposleni sada imaju priliku da svoje ideje iznesu i javno ih predstave, i da izbjegnu da one budu izgubljene u moru birokratije velike kompanije kao što je Sony. 

Cilj je da New Business Creation postane inkubator za svježe ideje – ali i svježu krv unutar organizacije. 

"Želimo da pokrenemo nešto svježe, samo još ne znamo kako to da učinimo" i "Kome mogu da predstavim moje nove ideje?", bile su dvije stvari koje su šefovi slušali od zaposlenih. 

Odaima je napravio bazu od 200 mladih zaposlenih, počinjući sa neformalnim sastancima tokom ručka. 

Međutim, zašto Sony već skoro 2 decenije nije u stanju da predstavi nešto revolucionarno? 

Kompanija je prekasno ušla na tržište televizora sa ravnim ekranom, a od Applea je pretrpjela gubitak na frontu muzičkih plejera – sve ovo smatra se propuštenim prilikama.

 

Video
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.