LIFESTYLE

Mark Zuckerberg: Ovo su računari budućnosti

Nakon što je Facebook preuzeo kompaniju Oculus

(M.KUNARAC)

21.11.2014

U martu ove godine iz Facebooka su objavili kako su preuzeli kompaniju Oculus, proizvođača naočala za virtualnu stvarnost Rift VR za čak dvije milijarde dolara.

Prilikom ove akvizicije Mark Zuckerberg rekao je kako su Oculus kupili prvenstveno zbog "nove komunikacijske platforme", a na jučerašnjem Paley International Council Summitu Dan Rose iz Facebooka i Jason Rubin iz Oculusa napokon su objasnili razloge ove akvizicije.

Rose je tako rekao da su kupili Oculus jer vjeruju da njihova platforma predstavlja budućnost računarstva i zabave te podsjeća na trendove u računarskoj tehnologiji u posljednjih pedeset godina u kojima je postignut nevjerojatan napredak od velikih mainframe računara koja su bila "udaljena i impersonalna" preko stolnih računara do lap-topova koje smo mogli nositi svuda sa sobom, a zahvaljujući mobilnim uređajima, danas svi nosimo snažna računala u džepovima.

Prirodni napredak ukazuje na to da će buduća računarska platforma biti još bliža našim tijelima, odnosno tu ćemo platformu nositi kao naočale i s njom ćemo upravljati putem očiju.

"Postoje brojni različiti pristupi oko načina razvoja ovakve platforme, a mi vjerujemo da će upravo virtualna stvarnost dovesti do optičkog računarstva".

Dakle, u Facebooku vjeruju kako će upravo tehnologija koju razvija Oculus omogućiti razvoj računala kojima ćemo upravljati očima, prenijeli su na Business Insideru i dodali da će ova tehnologija biti slična, ali puno naprednija u odnosu na Googleove naočale.

Izvršni direktor Oculusa Brendan Iribe nedavno je rekao kako je njihov konačni cilj smanjenje veličine trenutnih naočala za virtualnu stvarnost te bi se one u budućnosti trebale smanjiti na veličinu klasičnih naočala, a ako s njima budemo mogli upravljati očima, ovo će biti računarsko sučelje kakvo još "nikada nismo vidjeli niti doživjeli".

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.