LIFESTYLE

Internet prestiže televiziju

Online zajednica ima sve više korisnika

Redakcija

23.11.2014

Nova studija koju je proveo “Ericsson ConsumerLab”, pokazala je da se videosadržaj koji se gleda putem interneta, skoro izjednačio s klasičnim gledanjem TV programa. Čak 75 posto ispitanika reklo je da gleda online video više puta sedmično, dok je 77 posto njih reklo da gleda klasičan TV u istoj mjeri.

Prema rezultatima istraživanja koje se provodi petu godinu zaredom, 19 posto ispitanika spremno je platiti dodatno kako bi videosadržaj gledalo na više uređaja, što je porast za 25 posto u poređenju sa 2012. godinom.
 
- Naše istraživanje pokazalo je da se vrijeme koje korisnici provode gledajući videosadržaj na pametnim telefonima i tabletima, konstantno povećava. Također, veliki broj korisnika prelazi na servise poput Netflixa ili Hulua, koji nude videosadržaj na zahtjev za određenu mjesečnu pretplatu - rekao je Anders Erlandson, viši konsultant u “Ericsson ConsumerLabu”.

Uprkos cijeni, 43 posto ispitanih istaknulo je da bi platilo više za Ultra HD kvalitet sadržaja.

 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.