LIFESTYLE

Kako bi društvene mreže izgledale kao muškarci modernog doba?

Iz virtuelnog i stvarni svijet

(Mi.K.)

5.12.2014

Viktorija Pashuta je zanimanje javnosti privukla prije godinu i po dana, kada je objavila editorijal u kojem je najpopularnije web preglednike pretvorila u manekenke, sada je ponudila sličnu priču s društvenim mrežama.

Rođena u Latviji, radi u Los Angelesu, kao profesionalni fotograf, ali uz profesiju je veliki obožavatelj modernih tehnologija i svega što ide uz njih. Kada je odradila "photo session" s manekenkama koje je transformirala u "žive web preglednike", Viktorija je u ekspresnom roku postala popularna širom svijeta, iako to nije bio njen prvi rad.

Sada su na red došle društvene mreže, osam njih, koje su kroz objektiv Viktorije Pashute pretvorene u "zgodne, moderne muškarce". Kao i kod prvog "eksperimenta", Viktorija je nastojala uz svoju ekipu svaku društvenu mrežu dočarati na način koji značajke iz virtualnog svijeta pretvara u žive osobe.

I ovog puta je uložena je sva kreativnost, kako Viktorije, tako i manekena koji su odigrali ulogu društvenih mreža koje su predstavljene. O cijeloj priči Viktorija Pashuta je kazala je i svoje viđenje.

"Uživali smo radeći na ovom projektu, nastojali smo prikazati "duh i karakter" društvenih mreža, koje su i te kako prisutne i imaju utjecaj na naše živote. Ne znamo jesmo li baš pogodili, ali vjerujem da smo vrlo blizu, jer Facebook je "casual", Twitter klasičan, Pinterest kreativan, LinkedIn poslovan, Instagram "vintage", Flickr artističan, Tumblr pomalo "hip", a Google+ inovativan", objasnila je Viktorija Pashuta. 

vik

vik-1

vik-2

vik-3

vik-4

vik-5

vik-6

vik-7

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.