(Od našeg specijalnog izvještača iz Budimpešte)
Stotine poslovnih partera, novinara i čelnih ljudi kompanije LG, iz 30 zemalja svijeta, okupile su se u Budimpešti na LG Inno Fest konferenciji, koja će trajati do sutra.
Među brojnim evropskim biznismenima ovog tehno giganta našla se i naša država. Uz Stanić trade, kao glavne distributere LG proizvoda, Bosna i Hercegovina ostvarila je dugogodišnju saradnju i uspijeh u poslovanju sa ovom kompanijim.
Konferencija i obraćanje predstavnika LG kompanije održani su u Balna centru, jednom u nizu od brojnih kulturno-historijskih objekata koji krase ovaj mađarski grad mostova.
Na samom početku svim prisutnim obratio se Wayne Park, izvršni direktor LG-a. Uz riječi dobrodošlice on je podsjetio na poznati slogan "Life is good", kojim je ova kompanije opravdala i još opravdava povjerenje miliona kupaca širom svijeta.
Šef marketinga LG-a, Jae Hyun Ahn, predstavio je nove proizvode iz kolekcije LG Signature. Niko od prisutnih nije mogao odoljeti a da ne dodirne nove uređaje inovativnog dizajna. Misija LG-a kroz ovu kolekciju jeste pružiti kupcima proizvode jednostavnog izgleda koji se uklapaju u svaki enterijer.
Iz kolekcije LG Signature na konferenciji su predstavljena četiri proizvoda. To su LG OLED televizor, LG frižider Knock on door, LG veš mašina sa tri sistema pranja i LG Air Purifier prečistač zraka. Najveća pažnja prisutnih bila je usmjerena na frižider koji izgleda kao ormar, pali se na dodir i sam otvara vrata, te OLED TV koji je ustvari televizor u staklu, tanak kao četiri kreditne kartice.
LG Inno Fest nastavlja se ekskurzijom kroz grad, posjetom tržnice i drugih znamenitosti, a potom slijedi večernje druženje u Balni.