U posljednjih nekoliko dana, tehnička podrška portala Avaz.ba objavile je dvije nove verzije Avaz iOS aplikacije za Apple uređaje, iPhone i iPad.
Nakon postavljanja najnovije verzije, manji broj korisnika nas je kontaktirao zbog problema da nisu mogli primati notifikacije sa Avaz aplikacije.
Ukoliko i vi imate sličan problem, savjetujemo vam da uradite sljedeće:
Isključite/onemogućite i uključite/omogućite ponovo "Push" notifikacije na svom iPhone-u/ i(li) Pad-u.
Da biste primali obavijesti, morate biti povezani s Wi-Fi ili mobilnom mrežom.
Ako obavijesti ne primate za određenu aplikaciju, pokušajte ovo:
Idite na Postavke > Obavijesti, odaberite Avaz aplikaciju i provjerite je li uključeno slanje obavijesti.
Provjerite jeste li na iOS uređaju prijavljeni na Apple ID.
Idite na Postavke > iTunes i App Store te unesite Apple ID i lozinku.
Provjerite je li zabrana ometanja isključena. Ako je uključena, idite na Postavke > Zabrana ometanja i dodirnite “Ručno”.
Ako ste nedavno instalirali Avaz aplikaciju ili izvršili obnovu iz sigurnosne kopije, otvorite aplikaciju da biste počeli primati obavijesti.