Facebook je u trećem ovogodišnjem kvartalu ostvario rekordne prihode, 7 milijardi dolara, uz povećanje od skoro 60 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije.
Zuckerbergova kompanija najveći dio zarade ostvarila je zahvaljujući oglašavanju, a na temelju ukupnog broja korisnika i ostvarenih prihoda, pokazalo se da je u ovom tromjesečnom razdoblju svaki korisnik Facebooku vrijedio oko četiri dolara, što znači da se tokom cijele godine ta cifra povećava na nešto više od 16 dolara ili, ako ćemo gledati u našoj valuti, skoro 29 KM.
Dakle, iako je ova društvena mreža besplatna za korištenje, sve informacije, videozapisi i fotografije koje korisnici na njoj dijele ipak imaju svoju cijenu i na njima Facebook zarađuje veliki novac.
Prošle godine vrijednost korisnika Facebooka iznosila je 11,88 dolara, a na temelju podataka iz prošle tri godine na The Telegraphu kažu kako su korisnici u tom razdoblju Zuckerbergovoj kompaniji prosječno zaradili 36 dolara.
Riječ je o prosječnoj vrijednosti koja se razlikuje ovisno o zemljama i regijama pa je tako u prošlom kvartalu vrijednost korisnika iz SAD-a i Kanade iznosila 15,65 dolara, dok je u regiji "ostatka svijeta" u kojoj se nalaze sve zemlje i područja izuzev Sjeverne Amerike, Europe i azijsko-pacifičke regije, vrijednost korisnika iznosila samo 1,21 dolara.